Helpsomer Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei, jeg lurte bare på om man kan f.eks kjøpe billige skjermkort på ebay, og de vil funke i min 220 volt pc? Er vel kanskje bare PSUer som kan crashe sånn sett? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Skjermkort har ikke strømtilkoplinger som har noe med 220/230/240- Volts problematikk å gjøre. Et skjermkort settes i et spor i hovedkortet og blir tildelt strøm via hovedkortet og evnt. ekstra strøm via din allerede eksisterende strømforsyning. Så ja, du kan kjøpe skjermkort fra hvilken som helst butikk i hele verden. Endret 11. februar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 skjermkort å interne komponeter er uavhengig av nett spenningen. eneste som kan bli et problem er strømforsyninger kjøpt i utlandet men di har som regel egen bryter for 110 eller 220 volt. enkelte untak har du men da er di merket med spenningen di er laget for. så skjermkort å andre interne komponeter er det ingen problemer med å kjøpe fra ebay. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) jeg kjøpte mitt første sli oppsett under en tur i bremen i tyskland. 2x8800gtx kort fra evga,funka fjell når jeg stappet dem inn i pc'n hjemme i norge. Endret 11. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jau, likestrøm er ikke forskjellig i f.eks en norsk PC vs. en amerikansk PC, så her er det hipp som happ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå