mandela Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det ingen av dere som faktisk tar Ståles " " ? Noen er virkelig hårsåre. Har ikke noe med hårsårhet å gjøre, blir bare teit å si noe som ikke stemmer og avslutte med smily, og da er det liksom greit Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som vet om den Firefoc 4 alpha 1 som ligger ute på diverse sider er ordentelig eller bare virus eller annen crap? Last ned fra mozilla sine (ftp-)servere så skal det gå bra, men det er snakk om pre-alfa versjoner ment for utviklere. Anbefaler heller å ta en titt på 3.1 beta 2. Som sagt fant jeg den, Minefield/4.0a1pre. Pre alfa, og kom i mars i fjord, så tror det finnes en alfa der en plass. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er det ingen av dere som faktisk tar Ståles " " ? Noen er virkelig hårsåre. Har ikke noe med hårsårhet å gjøre, blir bare teit å si noe som ikke stemmer og avslutte med smily, og da er det liksom greit Nå har jo Ståle gjort sport i å erte Firefox mens han jobber med å lede Opera til verdensherredømme, men han mener det ikke slemt. Tror han innerst inne er glad for at Firefox er et alternativ for jo flere som bruker Fx jo mindre er det som bruker IE. Opera hopper forresten også litt som det passer dem. Kan blant annet nevne at den første "offentlige" lanseringen av Opera var versjon 2, de hoppet fra 9.2 til 9.5 og nå fra 9.6 til 10 hvis alt går etter planen. Alt i alt har det ikke så mye å si hvordan de hopper over versjonsnumre så lenge vi får gode produkter. edit: Du får vel bare rette på meg nå som jeg uttaler meg om deg Ståle, er godt mulig du egentlig hater Firefox og at det i dine øyne burde straffes med døden å hoppe over versjonsnumre på den måten. Endret 12. februar 2009 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå