Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har uansett hva problemer med å endre følgende:

Contact information og Windows Live ID

Hver gang får jeg opp en feilmelding som sier at xbox live ikke er tilgjenglig. Dette skjedde på min launch konsoll og min xbox elite, her er det ingen hardwareproblemer kan jeg love deg.

Dette er selvfølgelig inni account management. Får heller ikke logget på windows live messenger eller oppdatere min windows live id.

gamertag er boyeminem.

90% sikker på att kontoen er satt som "locked" (pga att systemet har tatt det som en mulig fraud, så du kan ikke endre informasjonen der).

Gå inn på Billing.microsoft.com og endre opplysningene på profilen + kredittkortet så de stemmer overens, så ringer du inn og forklarer situasjonen så tar vi å sender en request for å få kontoen opplåst (kan ta 4-10 arbeidsdager).

Hei, jeg ringte nå nettopp inn og forklarte mitt problem, gjennomgikk alt som er av troubleshooting osv.. Det endte med at jeg kraglet meg til å snakke med en overordnet på engelsk som tydeligvis vil ta dette videre. De fant ut etter hvert at alt på min side var o.k. De sa de ville etterforske denne saken videre og ta kontakt. Har jeg gjort det jeg trenger?

Lenke til kommentar

Lurte på om microsoft kan banne gamertagget ditt, dersom du har f.eks blitt hacka, og dermed lager nytt tag, og spiller noen spill, og bruker Second profile glitch, for å få de kjedeligste vanskeligste achievementene, som du allerede hadde på det gamle gamertagget. hvis du har 1 spill. og har f.eks 900g, og glitcher de siste 100g'a siden du hadde gjort det før på et annet gamertag. og vil dermed ha 1000g som du hadde før.

Achievements er egentlig meningsløst, så litt tåpelig og blitt banna for det.

Lenke til kommentar
Lurte på om microsoft kan banne gamertagget ditt, dersom du har f.eks blitt hacka, og dermed lager nytt tag, og spiller noen spill, og bruker Second profile glitch, for å få de kjedeligste vanskeligste achievementene, som du allerede hadde på det gamle gamertagget. hvis du har 1 spill. og har f.eks 900g, og glitcher de siste 100g'a siden du hadde gjort det før på et annet gamertag. og vil dermed ha 1000g som du hadde før.

Achievements er egentlig meningsløst, så litt tåpelig og blitt banna for det.

Ingen annelse faktisk.

Live systemet er en helt annen instans enn oss.

Kan hende du kan bli bannet, spørs helt på hvordan den glitchen foregår.

Lenke til kommentar
Spørsmål!

Jeg tenkte jeg skulle skifte Live-id`n min, da jeg ikke har msn kontaktene mine på den jeg har nå.. Jeg har tidligere brukt den live-id`n som jeg vil bytte til på en annen gamertag, men jeg har frigjordt den ved å bytte til en annen. Men når jeg nå skal bytte ID`n så får jeg opp en feilmelding om at jeg må prøve igjen senere, noe som egentlig skal gå smertefritt..

Jeg ringte da support, og de sa at jeg burde prøve å kobble 360`n rett i modemet istedenfor routeren.. Dette har jeg da ikke fått prøvd enda, da jeg leier leilighet, men modemet er oppe hos husvertene..

Har du vært borti dette før?

Har ikke vært borti den der før.

Hvor lenge siden var det du byttet live ID? Etter att du har frigjort live id'en, så tar det ca 30 dager før du kan bruke den live id'en igjen.

Grunnen til att man ber om å kobble direkte inn i modemet, er fordi de fleste rutere og switcher etc ikke er testet og godkjent for xbox live. Vet du om du får NAT error på live testen?

En annen mulighet er å legge til alle msn kontaktene over på den nye Live id'en (Ikke den mest smertefrie, men dog en mulighet).

Har nå testet dett, men funker fremdeles ikke selvom jeg har putta kabelen direkte inn i modemet! Vet at det er flere som plages med akkurat dette...

Har du funnet ut noe ang dette?

Lenke til kommentar
hallo! er ikke spesielt god på xbox greier, men jeg har jo fått de berømte 3 røde lampene som lyser ved ring of light.. er det bare å ringe support? og fikser de alt? har ikke kvittering, og jeg fikk den ganske tidlig.

5 års reklamasjon på feil og mangler, ingen 360'er er mer enn 5 år.

Ca. utsalgsdatoen er lagret i systemet vårt.

bare å ringe inn og bestille reperasjon, eller gå inn på xbox.com/support og bestille en reperasjon der.

Ps: Sjekk PSU'en først. Den skal lyse orange når xboxen er av, og grønn når den er på. Lyser den noe annet, prøv en annen PSU for å se om du fortsatt har 3 røde lys da.

Fikser de rep. innen 5 år uansett? Jeg feilmeldte akkurat min, og sjekket status på reparasjonen via xbox sine sider. Der får du jo opp en liten rubrikk som forteller om du er innenfor garantien, og når den evt går ut. Etter at de forlenget garantien til 3 år (noe som fremdeles dekker de fleste 360'er) fikk jeg akkurat dekket min (kjøpt april 06). Men ville de fremdeles reparert min kostnadsfritt i løpet av de 2 neste årene også?

Lenke til kommentar

Jeg fikk min pakke for 2 dager siden. Jeg fikk den på jobb da, ettersom jeg er sjelden hjemme. Men da bare leverte de den fra seg og stakk. Men det fine nå er at du får med adresse-papirer og alt sånn at du får sendt den med posten uten noen kostnader :) Mye kjekkere enn da jeg gjorde det samme for ca ett år siden. Da måtte du selv ringe UPS, og nummeret som sto på papirene stemte ikke og mye styr!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...