Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.joystiq.com/2009/06/08/microsof...-rrod-xbox-you/

Microsoft – the manufacturer of the RRoD-prone Xbox 360 – has confirmed to Joystiq that it's discontinued its policy of providing a prepaid box with shipping label, more commonly referred to as the "coffin," for all Xbox 360 repairs. As of May 26 the policy was discontinued "in an effort to expedite the repair process." Customers will have the option of receiving an e-label to slap on the box they ship their bricked consoles in, but the days of the "coffin" are now over. A Microsoft spokesperson tell us, "Customers can now ship their consoles themselves using an e-label provided by Microsoft and do not need to wait for an empty box to be shipped to them."

Bra å se at support er oppdatert. :)

Gjelder for alle land utenom Norge, Hellas og Sveits. (Norge + Sveits pga EU, Hellas pga andre saker).

Vet fra erfaring at det finnes en mulighet for at det kan a blitt registrert feil i systemet på nettsiden vår når service.xbox.com sidene ble oppdatert for de nye gjeldene sakene + småfiks.

Erlendo89: Motatt en eske enda?

Niks har ikke fått noe enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

når jeg logger meg på XBL så logger jeg meg på windows live messenger, men da logges jeg av på PCen. er det mulig å endre dette? siden nyeste versjon av WLM støtter at man er logget på flere steder.

om det ikke går, hvordan slå jeg av av jeg logger meg på WLM samtidig som på XBL?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Jeg har planer om å kjøpe meg 120 GB harddisk til min 360. Etter at jeg kjøpte rock band har harddisken blitt fyllt opp i et hesblesende tempo:)

spørsmålet er: trenger jeg noe ekstra hardware, kabler eller lignende for å få overført innholdet fra den gamle til den nye? Hvis ja, hva da?

Vet at jeg kan laste ned marketplaceinnhold på ny uten kostnad (det jeg allerede har betalt for), men jeg tenker på savegames osv

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...