Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
For helvete. Så lenge garantien din er i orden så bryr MS seg om alt...

 

 

åjja for helvette. selvom dette er et forum trenger du ikke å oppføre deg dårlig.

 

noen andre som mener det er grund til å sende den inn?

 

hva skjer om man må sende inn etter at garantien er gått ut? hvor lang er egentlig garantien?

Lenke til kommentar

Dumme spørsmål innbyr ikke til kloke svar, men kom ikke å si at du ikke har fått svar.

Garantien er etter min viten på ett år, men reklamasjonstiden er betydelig lenger. Den er på 5 år. Hvorfor i alle dager trenger du en grunn til å levere den? Det sier seg selv at når noe ikke fungerer så gjør man noe med det. Ikke blås deg op fordi jeg legger ved noen linjer som passer spørsmålet.

 

Etter det jeg vet må du betale et gebyr om Xboxen ikke er innefor gyldig garantitid.

Lenke til kommentar
jeg lurer bare på om det er flere som vet noe.

 

Gjør som SF sier, enten sender du den inn eller så gjør du det ikke. Hvis du mener noe er feil fikser de det, hvis de ikke finner noe feil sender de den tilbake igjen, gratis.

 

hvordan gjør man det? :S (er n00b vettu)

 

http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...tamigration.htm

http://assets.xbox.com/en-us/support/Migra...t-OrderForm.pdf

Lenke til kommentar
Du må kjøpe en elite. Deretter ringer du inn til Microsoft eller sender et skjema der du skriver med følgende:

 

Ditt Xbox 360 serienummer

Ditt Xbox 360 Elite serienummer

Navn

Adresse

Poststed

Postkode

Med mer.

Skjemaet finner du lett tilgenglig på Microsoft sine hjemmesider rettet mot Xbox.

jeg sender xboxen til reperasjon istedet for å kjøpe ny for denne gang. jeg gidder ikke å bruke såpass mye penger, om jeg kunne hevet kjøpet derimot, ville jeg investert i elite.

 

som jeg har sagt så har jeg hatt problemer med xboxen fire ganger før, og for å kunne heve kjøpet må jeg ha hatt samme problem 3 ganger, jeg har hatt RROD 2 ganger, og sirkelriper 2 ganger. altså, jeg kan ikke heve kjøpet.

 

takk for hjelp, så satser jeg på at de klarer å reparere xboxen så den holder mer enn et halvt år.

Lenke til kommentar

migration kits kan kjøpes på f.eks qxl eller ebay.co.uk

Skal ikke koste mere enn 200 spenn. (dvd og ledning)

 

Men kjøper man en løs 120 hdd fra komplett eller lignende følger dette kit med.

 

(kjøpte en 120gb på elkjøp, overførte fra min 20gb til en billigere 120gb og leverte hdd tilbake igjen til elkjøp) Thanx.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Bestilte reperasjon på xboxen min nå, men så fikk jeg en mail tilbake med en UPS-etikett. Den skal skrives ut å sendes med pakken står det. Når jeg trykker på linken for å finne etiketten så får jeg en feilmelding:

Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link.

 

Noen som vet jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

http://www.joystiq.com/2009/06/08/microsof...-rrod-xbox-you/

 

Microsoft – the manufacturer of the RRoD-prone Xbox 360 – has confirmed to Joystiq that it's discontinued its policy of providing a prepaid box with shipping label, more commonly referred to as the "coffin," for all Xbox 360 repairs. As of May 26 the policy was discontinued "in an effort to expedite the repair process." Customers will have the option of receiving an e-label to slap on the box they ship their bricked consoles in, but the days of the "coffin" are now over. A Microsoft spokesperson tell us, "Customers can now ship their consoles themselves using an e-label provided by Microsoft and do not need to wait for an empty box to be shipped to them."

 

 

Bra å se at support er oppdatert. :)

Lenke til kommentar

Du må bli skikkelig lei av dette spørsmålet, men jeg har aldri vært nødt til å få støtte i noen form før, så jeg spør her.

 

Fikk RROD i dag, på en maskin jeg kjøpte rundt påsken (konfirmasjon) da jeg gikk i niende klasse. Går nå VG1. Litt over to år siden, med andre ord.

 

Kan du si meg nøyaktig hva jeg må gjøre for å sende den inn til reparasjon, steg for steg? Har vært inne på xbox.com/support, men for å være erlig så er det litt rotete og ikke så lett forstående for slike som meg.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Jeg får følgende feilmelding:

 

Nevermind, måtte skrive "gt" istedenfor "gate"...

 

Edit igjen:

 

Jeg skrev "sensurert gt 12", men når jeg trykker på be om reparasjon, står det kun "sensurert Gate", intet husnummer. Gjør det noe?

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...