Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xboxen min fikk tre røde ringer for to dager siden og da må jeg vel levere den inn.

Men skal den leveres inn der den ble kjøpt da eller.

Kjøpte min brukt på finn.no. Den er kjøpt ny på elkjøp i Ålesund og jeg bor i trondheim, men kan den leveres inn til elkjøp trondheim da eller må den til ålesund.

Eller skal den leveres til support???

Send den inn til Microsoft.

Jeg skal bort til høsten og har derfor ikke bruk for xbox live Gold. Er det ikke noen måter å forandre det til silver på xboxen?

Nei, du må ringe inn.

Lenke til kommentar
Jeg skal bort til høsten og har derfor ikke bruk for xbox live Gold. Er det ikke noen måter å forandre det til silver på xboxen?

som Kris sier du må ringe inn, (HVis du har lagt inn visakortet ditt på autotrekk.)

Hvis du ikke har visa detaljer der går det automatisk over til silver.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
Xboxen min fikk tre røde ringer for to dager siden og da må jeg vel levere den inn.

Men skal den leveres inn der den ble kjøpt da eller.

Kjøpte min brukt på finn.no. Den er kjøpt ny på elkjøp i Ålesund og jeg bor i trondheim, men kan den leveres inn til elkjøp trondheim da eller må den til ålesund.

Eller skal den leveres til support???

Du kan bestille en reparasjon på https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nb-no eller ved å levere tilbake til butikken den er kjøpt i.

Det skal nok gå bra å levere inn til elkjøp i trondheim om du har kvitteringen. Bare vær obs på at de fleste elkjøp og expert butikker nekter å ta inn xboxen for reparasjon for kundene.

Okay flott.

Og det var gratis å fikse var det sånn?

Lenke til kommentar

hei, xboxen er herpa for fjerde gang nå, og jeg har tenkt på å kjøpe ny istedet for å sende til reperasjon.

med tanke på at av de 3 gangene jeg har sendt den reperasjon har den vært ødelagt, så synes jeg det virker sikrere å kjøpe ny. vet du om det går an å bare kjøpe selve boxen, uten noen kabler, harddisk eller noe sånt?

nå som jeg først skal ha ny, hadde det vært greit med HDMI utgang også, for TV-en greier ikke 1080p over komponent.

Lenke til kommentar

:), vet du om de fleste xboxer har HDMI utgang, de nyeste altså?

Jo! også hadde det vært veldig greit å få beholdt alt på den gamle harddisken, går det an å overføre data fra en harddisk til en annen?

Endret av SimenF117
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er dere sikker på at vifta på xboxen ikke skal blåse noe etter den er slått av?

hva om man har play and charge kit?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Spiller ingen fordømt rolle, men det er besvart for lenge siden. Enten sender du den inn eller så lar du være.....

svarte du meg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...