Spetz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei. Jeg har en gammel Xbox 360 Premium uten hdmi-utgang. Finnes det en slags konverterings-kabel av noe slag som kan fåes kjøpt og koblet til mellom Xbox-en og TV-en min (som er Full-HD)? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror ikke det. Er ikke helt sikker, men tror ikke. Kan kjøpes billig her:http://www.gamerhotline.com/guitar-hero-usb-microphone-999/ Fant ut at det ikke var mulig... Ganske rart egentlig. Men en ren USB-mic burde funke. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei. Jeg har en gammel Xbox 360 Premium uten hdmi-utgang. Finnes det en slags konverterings-kabel av noe slag som kan fåes kjøpt og koblet til mellom Xbox-en og TV-en min (som er Full-HD)? Det trenger du i grunnen ikke, en full-hd kabel ble levert med alle xboxer. Den som da har 4 tilkoblinger som da ser analoge ut. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Men man får da bare 720p med de kablene som følger med? Eller? Skal sies at jeg enda venter på TV-en min. Har kun prøvd med min gamle TV, som da kun var HD-ready. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 De fleste spill er laget i 720p, så det gjør ikke noe. Det er bare tre-fire spill som er laget i 1080p. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så alt hysteriet om å ha 1080p er bare bambus? Hvilke spill er det som er laget i 1080p, og i samme slengen, hva er forskjellen på 1080p og 1080i? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 PS3 spill 1080p: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor A (1) All Pro Football 2K7 B (1) [ps] Blast Factor C (2) [ps] Calling All Cars College Hoops 2K7 D (1) The Darkness F (3) Fantastic Four Rise of the Silver Surfer [ps] flOw Full Auto 2 Battlines G (0) H (2) Harry Potter [ps] High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition I (0) J (0) K (0) L (1) [ps] LocoRoco Cocoreccho! M (2) Marvel Ultimate Alliance [ps] Mesmerize™: Distort (Playstation Eye) MLB The Show N (3) NBA ‘07 NBA 2K7 Ninja Gaiden O (0) P (4) Pirates of the Carribean [ps] PixelJunk™ Monsters [ps] PixelJunk™ Racers [ps] Piyotama R (0) S (2) Street Home Court [ps] Super Stardust HD T (2) Transformers The Movie [ps] Tekken 5: Dark Resurrection U (0) V (1) Virtua Tennis 3 Xbox 360 1080p Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor A (2) All Pro Football 2K8 Armored Core 4 B (4) Battlefield 2 (Platinum Hits) The Bigs Bioshock Bullet Witch C (3) Call of Duty 3 Call of Juarez Command & Conquer 3 D (2) Dead or Alive 4 (Platinum Hits) Dance Dance Revolution Universe F (2) Fantastic Four Rise of the Silver Surfer Fight Night Round 3 G (1) Ghost Recon Advanced Warfighter H (3) Harry Potter Halo 3 Hour of Victory I (1) Icon M (2) Meet The Robinsons Monster Madness Battle for Suburbia N (2) NCAA 08 Football NCAA 07 March Madness O (1) Overlord P (1) Pirates of the Carribean R (2) Ratatouilio Rayman Raving Rabbit S (5) Saints Row Shadowrun Spiderman 3 Superman Returns Surf’s Up T (2) Tetris Evolution Two Worlds U (1) UEFA Championship Soccer V (1) Vampire Rain Visste ikke at det var så mange. Forskjell 1080i og 1080p: Det er stor forskjell på i og p. Progressive bilder (p) består av helbilder, altså slik de fremstår på en filmrull (kino). Interlaced (i) derimot, består av halvbilder, der bilde 1 er linje 1,3,5,7,osv, mens bilde to er linje 2,4,6,8,osv. Disse halvbildene oppdateres med en frekvens på 50 eller 60 Hz (bilder i sekundet), slik at øyet oppfatter det som helbilder (med litt flimring). En digital projektor klarer ikke å vise halvbilder, så den må gjøre disse bildene progressive, den prosessen kaller vi de-interlacing. Dette tema finnes det mye info om på nettet, det er bare å bruke google. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Halo 3 er BTW ikke 1080P, den er ikke engang 720P, men rundt 640 mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da er nok den listen jeg postet veldig feil. Var den første jeg fant på google. Halo 3 kjører i 640p. Det er sikkert flere feil i den listen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg tror ikke det. Er ikke helt sikker, men tror ikke. Kan kjøpes billig her:http://www.gamerhotline.com/guitar-hero-usb-microphone-999/ Fant ut at det ikke var mulig... Ganske rart egentlig. Men en ren USB-mic burde funke. kan også bruke bare og koble til micen som følger med xboxen vis du setter den i kontrolen for så og slå på kontrolen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Istad når jeg satt og spilte så kom det opp en melding: "Disconnected from Xbox LIVE". Jeg får nå ikke koblet til igjen. Jeg tar "Test Xbox LIVE connection" og alt er riktig helt til den skal koble til Xbox LIVE. Det er grønt mellom Xbox og nettverk og mellom nettverk og internett. Jeg har internett på andre ting som går på samme nettverk som funker. Xboxen er på trådløst, forresten. Jeg har gjort det Xboxen foreslo, skru av router og modem i 30 sekunder. Det funka ikke. Den vil nå at jeg skal åpne noen porter, men det kan jeg egentlig ikke, for jeg har ikke statisk IP og vil ikke ha det. Jeg kan ikke skjønne at den porten plutselig har lukket seg? Er det bare et forbigående problem? Lenke til kommentar
Migrene1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Her kommer jeg sliten og jævlig hjem fra jobb og tenkter at det hadde vært deilig å slappe av med litt live spilling, men neida! tror live er nede eller noe:S Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Flott. Da var ikke problemet her, i det minste. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hei jeg lurte på om det er noe forsel på hvilken dvd-drev man har? jeg selv har Lite-on, er det den nyeste? og hva er forselen? hva er best? noen som vet takk for svar!! Endret 27. mai 2009 av 50rus Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Heisann, sorry hvis dette er svart på tidligere, har ikke tid til å lese gjennom hele tråden nå, så spørr nå også får dere heller skyte meg. Har hatt 360'en i ett halvt år nå tenker jeg, og har brukt den online så godt som hver dag i hele denne perioden, frem til idag. Da fikk jeg ikke koblet til xbox-live. Xboxen har kontakt med nettverket, og med internett. Jeg har prøvd å slå av/xboxen, prøvd å restarte routeren, sjekket alt av kabler og diverse. Synes det er utrolig merkelig, både med tanke på at den har fungert utmerket frem til nå, og fordi at den har kontakt med både nettverket og internett. Nettverket går i kabel, fra xboxen til en switch også til routeren. Jeg har ingen mulighet til å prøve rett i modemet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Les ett par innlegg over. Live er nede nå Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fint Hvorfor var det nede? Bare vanlig vedlikehold? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg