Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har en gammel Xbox 360 Premium uten hdmi-utgang. Finnes det en slags konverterings-kabel av noe slag som kan fåes kjøpt og koblet til mellom Xbox-en og TV-en min (som er Full-HD)?

Det trenger du i grunnen ikke, en full-hd kabel ble levert med alle xboxer. Den som da har 4 tilkoblinger som da ser analoge ut.

Lenke til kommentar

PS3 spill 1080p:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

A (1)

All Pro Football 2K7

 

B (1)

[ps] Blast Factor

 

C (2)

[ps] Calling All Cars

College Hoops 2K7

 

D (1)

The Darkness

 

F (3)

Fantastic Four Rise of the Silver Surfer

[ps] flOw

Full Auto 2 Battlines

 

G (0)

 

H (2)

Harry Potter

[ps] High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition

 

I (0)

 

J (0)

 

K (0)

 

L (1)

[ps] LocoRoco Cocoreccho!

 

M (2)

Marvel Ultimate Alliance

[ps] Mesmerize™: Distort (Playstation Eye)

MLB The Show

 

N (3)

NBA ‘07

NBA 2K7

Ninja Gaiden

 

O (0)

 

P (4)

Pirates of the Carribean

[ps] PixelJunk™ Monsters

[ps] PixelJunk™ Racers

[ps] Piyotama

 

R (0)

 

S (2)

Street Home Court

[ps] Super Stardust HD

 

T (2)

Transformers The Movie

[ps] Tekken 5: Dark Resurrection

 

U (0)

 

V (1)

Virtua Tennis 3

 

Xbox 360 1080p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

A (2)

All Pro Football 2K8

Armored Core 4

 

B (4)

Battlefield 2 (Platinum Hits)

The Bigs

Bioshock

Bullet Witch

 

C (3)

Call of Duty 3

Call of Juarez

Command & Conquer 3

 

D (2)

Dead or Alive 4 (Platinum Hits)

Dance Dance Revolution Universe

 

F (2)

Fantastic Four Rise of the Silver Surfer

Fight Night Round 3

 

G (1)

Ghost Recon Advanced Warfighter

 

H (3)

Harry Potter

Halo 3

Hour of Victory

 

I (1)

Icon

 

M (2)

Meet The Robinsons

Monster Madness Battle for Suburbia

 

N (2)

NCAA 08 Football

NCAA 07 March Madness

 

O (1)

Overlord

 

P (1)

Pirates of the Carribean

 

R (2)

Ratatouilio

Rayman Raving Rabbit

 

S (5)

Saints Row

Shadowrun

Spiderman 3

Superman Returns

Surf’s Up

 

T (2)

Tetris Evolution

Two Worlds

 

U (1)

UEFA Championship Soccer

 

V (1)

Vampire Rain

 

Visste ikke at det var så mange.

 

Forskjell 1080i og 1080p:

 

Det er stor forskjell på i og p. Progressive bilder (p) består av helbilder, altså slik de fremstår på en filmrull (kino). Interlaced (i) derimot, består av halvbilder, der bilde 1 er linje 1,3,5,7,osv, mens bilde to er linje 2,4,6,8,osv. Disse halvbildene oppdateres med en frekvens på 50 eller 60 Hz (bilder i sekundet), slik at øyet oppfatter det som helbilder (med litt flimring). En digital projektor klarer ikke å vise halvbilder, så den må gjøre disse bildene progressive, den prosessen kaller vi de-interlacing.

Dette tema finnes det mye info om på nettet, det er bare å bruke google.

Lenke til kommentar

Istad når jeg satt og spilte så kom det opp en melding: "Disconnected from Xbox LIVE". Jeg får nå ikke koblet til igjen. Jeg tar "Test Xbox LIVE connection" og alt er riktig helt til den skal koble til Xbox LIVE. Det er grønt mellom Xbox og nettverk og mellom nettverk og internett. Jeg har internett på andre ting som går på samme nettverk som funker. Xboxen er på trådløst, forresten. Jeg har gjort det Xboxen foreslo, skru av router og modem i 30 sekunder. Det funka ikke. Den vil nå at jeg skal åpne noen porter, men det kan jeg egentlig ikke, for jeg har ikke statisk IP og vil ikke ha det. Jeg kan ikke skjønne at den porten plutselig har lukket seg? Er det bare et forbigående problem?

Lenke til kommentar

Heisann, sorry hvis dette er svart på tidligere, har ikke tid til å lese gjennom hele tråden nå, så spørr nå også får dere heller skyte meg.

 

Har hatt 360'en i ett halvt år nå tenker jeg, og har brukt den online så godt som hver dag i hele denne perioden, frem til idag. Da fikk jeg ikke koblet til xbox-live. Xboxen har kontakt med nettverket, og med internett. Jeg har prøvd å slå av/xboxen, prøvd å restarte routeren, sjekket alt av kabler og diverse. Synes det er utrolig merkelig, både med tanke på at den har fungert utmerket frem til nå, og fordi at den har kontakt med både nettverket og internett.

 

Nettverket går i kabel, fra xboxen til en switch også til routeren. Jeg har ingen mulighet til å prøve rett i modemet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...