Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xboxen min kom frem til servicesenteret i går, men nå idag står det på service.xbox.com at den er sendt tilbake til meg? Det var da veldig fort syntes jeg. Har den bare blitt sendt tilbake slik som de fikk den, eller har du reparert den eller byttet den ut på 1 dag? Noen som kan svare på dette? :)

Lenke til kommentar

Mener at jeg har funnet ut dette før, men glemt det nå;

Hvorfor stoppet nintendo Perfect Dark og Goldeneye til Xbox arcade? Ettersom Banjo-kazooie/tooie kom på arcade, hvorfor har de ikke rettigheter til de overnevnte? Det finnes jo til og med PD-oppfølger på 360

Lenke til kommentar

@Xboxsupport

Har du peiling på hva som er feilen når Xboxen fryser 9/10 ganger man er inne i party chat menyen og skal gå ut/tilbake? Begynner å irritere meg voldsomt. Jeg vil gjerne ha fikset på dette hvis det finnes noen løsning.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe Guitar Hero: Metallica.

Kjøper pakken med gitar. I tillegg ønsker jeg å skaffe en mikrofon. Ingenting som å synge til Metallica-låter! :D Men jeg gidder ikke å kjøpe den store pakken med trommer og greier, grunnet mangel på plass hovedsakelig.

Kan jeg dermed bare kjøpe en hvilken som helst mikrofon med USB-kobling? Alternativt et adapter. Kunne jo kjøpt et headset også, men liker ikke helt tanken på å rocke til Metallica med en støgg boybandmic. :p

Spørsmålet er altså om micen er nødt til å være orginal, eller bare en random USB-mic? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...