DOG_50 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) hei har spurt om det før men fikk ikke til så må nok spørre en gang til hvordan skal jeg koble meg til xbox live? jeg har ikke ruter men bruker den dingsen som er på denne linken: http://fx.itpro.no/tst/icenet.jpg Det er en USB-modem. går det eller må jeg ha en ruter? jeg har ikke så stor peiling på nettverk og alle de greiene :S Takk for alle svar!!! Endret 3. mai 2009 av 50rus Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du må vell ha den offisielle nettverksadapteren til 360? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) så da må jeg ha den offisielle nettverksadapteren. er det hundre prosent at den kommer til å funke? og hvordan fungerer den? blir det noe problem for den å finne den usb-modem? Endret 4. mai 2009 av 50rus Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg en Xbox 360 Elite for hovedsaklig streaming av film og musikk fra min stasjonære PC. Per dags dato bor jeg i et kollektiv hvor vi bruker en gammel Xbox med et modifisert Media Center, og den løsningen er kurant med tanke på streaming av musikk og filmer av lavere oppløsning. Nå skal jeg snart flytte og vil derfor oppgradere mediasenteret, og lurer derfor på hvordan Xbox 360 er i forhold til streaming av FLAC, HD-filmer og så videre. Noen konkrete spørsmål: Hvis jeg for eksempel har et blu-ray-drev i PC-en, kan dette fungere som en kilde for avspilling på stua via Xbox 360? Støtter Xbox 360 FLAC? Går det an å innlemme tjenester som Spotify i mediasenteret? Har lengden mellom kilde og mottaker noe å si? Jeg regner med at avstanden mellom stasjonær PC og Xbox 360 blir 10-15 meter eller mer. Hvis du har kjennskap til XBMC, hvordan stiller Xbox 360 seg i forhold til dette med tanke på brukervennlighet og kompatibilitet? Blir lyd og bilde optimalt gjennom en Xbox 360? (Det vil si, vil lyden være TrueHD hvis man har koblet Xboxen til en god forsterker og så videre?) På forhånd takk! Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ok. takk for svar men er det alle butikker som har 30 dagers kjøp? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei, det er bare Elkjøp. Cuneax: Hvis du skal bruke den til Blu-ray osv. hvorfor ikke kjøpe en PS3? Den er noe dyrere, men den tror jeg passer bedre. Og den bråker ikke like mye som en 360 gjør heller. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg en Xbox 360 Elite for hovedsaklig streaming av film og musikk fra min stasjonære PC. Per dags dato bor jeg i et kollektiv hvor vi bruker en gammel Xbox med et modifisert Media Center, og den løsningen er kurant med tanke på streaming av musikk og filmer av lavere oppløsning. Nå skal jeg snart flytte og vil derfor oppgradere mediasenteret, og lurer derfor på hvordan Xbox 360 er i forhold til streaming av FLAC, HD-filmer og så videre. Noen konkrete spørsmål:Hvis jeg for eksempel har et blu-ray-drev i PC-en, kan dette fungere som en kilde for avspilling på stua via Xbox 360? Støtter Xbox 360 FLAC? Går det an å innlemme tjenester som Spotify i mediasenteret? Har lengden mellom kilde og mottaker noe å si? Jeg regner med at avstanden mellom stasjonær PC og Xbox 360 blir 10-15 meter eller mer. Hvis du har kjennskap til XBMC, hvordan stiller Xbox 360 seg i forhold til dette med tanke på brukervennlighet og kompatibilitet? Blir lyd og bilde optimalt gjennom en Xbox 360? (Det vil si, vil lyden være TrueHD hvis man har koblet Xboxen til en god forsterker og så videre?) På forhånd takk! Hei, tror du heller bør vurdere Popcorn Hour A-110. Den gruser PS3 og Xbox innen alt, men Blu-ray tror jeg du skal kjøpe en annen avspiller til. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hei! Jeg sendte inn xboxen min til reparasjon for et par uker siden og forventer den tilbake om ikkje så altfor lenge (RROD). Det som var litt rart var at når den var inne til reparasjon virket det som om den bare var der i en liten time. Da jeg sjekket første gangen den dagen, (tidlig på morgenen og passe kjedelig på universitetet) stod det at den var levert. Bare timen etterpå vart den sendt tilbake til meg. Tyder det på at jeg får en ny xbox? Finner det lite trolig at de kan ha byttet ut komponentene på en liten time. Det var en xbox arcade visst det har noe å si (ikke flashet eller noe lignende heller). Noen som har hatt lignende erfaringer? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nett fått xboxen tilbake fra reparasjon for (RROD) og nå kan eg ikkje logge meg på den vanlige profilen min, men bare en annen profil som jeg lagde for lenge siden. Når jeg prøver å "recover game tag" kommer det en feilmelding etter jeg må godta den lisensgreia, der det står; "Error code 8007065B:0" Gir meg etterpå beskjed om å sjekke om internett er skikkelig kobla på og at harddisken fungerer. Noen som har hatt et lignende problem? Er litt drit at den forsvann da det var en del timer med pro evolution soccer der Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ringte inn og de hjelpte meg med å få profilen til å fungere offline, men angående online spilling måtte jeg bare vente ett par dager for å se hva som skjedde. Var egentlig litt logisk det med at offline spilling fungerte når jeg dro ut nettverkskabelen Takk for svar! Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg har nylig kjøpt med en ION drum rocker til min X360 for spilling av Rock Band 2, men nå har jeg ikke slots igjen på min USB (På X-Boxen) til mikrofonen. Jeg kan ikke se USB hubs spesifikt for x360 til salgs på noen norske nettsider, fungerer vanlige USB hubs til 360 så jeg kan bruke begge? Endret 10. mai 2009 av n0th1ng Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har nylig kjøpt med en ION drum rocker til min X360 for spilling av Rock Band 2, men nå har jeg ikke slots igjen på min USB (På X-Boxen) til mikrofonen. Jeg kan ikke se USB hubs spesifikt for x360 til salgs på noen norske nettsider, fungerer vanlige USB hubs til 360 så jeg kan bruke begge? hva bruker du de 3 til da?? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 HAr problemer med xboxen nå: / Den leser ikke cd'er lengre. Setter inn cd'n, det står "reading" også står det bare open tray. Ikke noe mer. Har vært sånn en gang før, men da var det bare å restarte. Er den ødelagt? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) dvd spelleren er sliten, ja. (dvs laser) du har garanti/reklamasjon, ring microsoft. Jeg har nylig kjøpt med en ION drum rocker til min X360 for spilling av Rock Band 2, men nå har jeg ikke slots igjen på min USB (På X-Boxen) til mikrofonen. Jeg kan ikke se USB hubs spesifikt for x360 til salgs på noen norske nettsider, fungerer vanlige USB hubs til 360 så jeg kan bruke begge? hva bruker du de 3 til da?? en kompis av meg brukte måneder for å finne de 2 i fronten. Endret 11. mai 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg