Gå til innhold

Slutt :(


xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Eg fikk jo selfølgeli de der røde ringene og måtte sende xboxen til reperasjon. Eg ringte til kundeservice og fikset alt, har nå fått pakken fra UPS i posten og sitter med den her i fanget.

 

Det som er problemet er at eg forstår ikke hva jeg skal skrive under på eller noe. Den såkalte instruksjonen som kom med pakken ligner ikke på noe av det eg har fått i pakken. Eg har fått ett skjema som heter Invoice, aner ikke hva jeg skal gjøre med det, også har eg fått det som kalles Returservice også klistremerkene som skal klistres på utsiden av pakken. Er det kanskje mulig å få en kort forklaring på hva jeg skal gjøre her?

 

Takker veldig for hjelp, føler meg halvveis hjelpeløs her vil få xboxen reparert vettu^^

Lenke til kommentar
Seøvfølgelig blir laseren slitt, men hvordan forventer du at laseren ikke skal bli slitt når den må lese spill som er ødelagte?

Tenk.

 

 

Vanligvis er ripene midt på platen og innover, og når den bare sjekker om det er et ekte spill som står i leser den ytterst på plata. Derfor bør den ikke bli noe slitt av det.

 

Og selvfølgelig innstallerer du ikke spillet med den ødelagte plata.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har nå sittet uten internett tilkobling, men har hatt xbox live. Jeg har spilt en del offline og opparbeidet meg en del achievements, men når jeg nå fikk internett igjen fikk jeg beskjeden om at:

"your xbox LIVE membership information is not valid. Please use a profile that contains a valid membership or recover your profile from xbox live"

Hvis jeg da tar recover gamertag vil jeg miste de achievementsene jeg har tatt offline så vidt jeg har forstått det, er det noen mulighet til å unngå dette?

:)

 

Takker for hjelp og svar

Lenke til kommentar
Hvor får du feilmeldingen?

 

Ingen måte å spare achievements på utenom at det skal være lagret på profilen på nettet allerede. Recover gamertag = recover profil med achievements

 

Ja, men regner da med at det er profilen med de achievementsene jeg hadde klart før jeg mistet nettet, ikke offline, eller tar jeg feil?

 

Får også opp melding når jeg starter opp om at profilen min har blitt "recovered on another console. Please copy the profile to this console or recover the profile again". Kan ikke huske å ha gjort dette, men hvis det er tilfelle ville jeg tro at det jeg har gjort uten nett vil forsvinne ettersom jeg henter profilen min fra nett som ikke har blitt oppdatert siden januar.

Takk for svar forresten :)

Lenke til kommentar
Kan jeg streame video fra pc'en uten å ha mediacenter? For eks. fra en mac?

Ja, det ser sånn ut i følge disse to artiklene:

http://www.tuaw.com/2007/04/16/tuaw-guide-xbox-360-and-mac/

http://www.macinstruct.com/node/226

 

 

Problemet er at Microsoft har vært ekstremt late på videostøtte og lignende så makkverket kan ikke spille noe i forhold til Playstation 3. Latterlig i grunn. Hadde Xboxen streamet mer hadde jeg absolutt logget på mer, men så har jeg også et annet problem (Xboxsupport!) som gjør meg irritert over å eie en xbox.

Jeg har dessverre ikke noen erfaring med programmene og tipsene nevnt, men poster du en tråd her i xbox-forumet eller i generelt om spill får du sikkert nærmere hjelp fra de mange ressursrike brukere som finnes her.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over dette og er like frustrert som deg [navnet ditt], men jeg sitter på brukersiden og må irritere dere med mitt problem samtidig som jeg har skole. Jeg måtte for eksempel ringe Xbox-Support mens klassen så på film, det er virkelig ikke holdbart å bli nedprioritert på denne måten.

 

Forslag til din signatur:

Revisjon 1:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg er [b]IKKE her[/b] som en [u]offisiell person[/u] fra Xbox Support, men en [u]privatperson[/u] som tilfeldigvis jobber på Xbox Support og prøver å hjelpe til så godt jeg kan på egen fritid.
Alle mine innlegg regnes som uoffisielle og er ikke i samarbeid med Microsoft og deres samarbeidspartnere med mindre annet er spesifisert i innlegget.

 

Rev2:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg er [b]IKKE her[/b] som en [u]offisiell person[/u] fra Xbox Support, men en [u]privatperson[/u] som tilfeldigvis jobber på Xbox Support og prøver å hjelpe til så godt jeg kan på egen fritid.
Alle mine innlegg regnes som uoffisielle og er ikke i samarbeid med Microsoft eller deres samarbeidspartnere, med mindre annet er spesifisert i innlegget.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...