~ David ~ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I forrige uke fikk jeg en dashboardoppdatering. Etter denne har jeg merket at enkelte systemmeldinger ikke kommer opp som de skal, for eksempel achievements eller en gang da jeg avoidet en spiller. Andre som opplever dette? EDIT: Det gjelder kun min profil. De andre profilene jeg har på boxen får meldinger opp som normalt. Clear cache -> recover gamertag Har hørt om folk som har mistet achievements ved å gjøre dette, kan det virkelig skje? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hei! før jeg kommer med problemet mitt, vil jeg si det er flott av deg å ta deg tid til alle våre problemer. Keep it up Nå, jeg har en TV som kan kjøre 1080p, men på instillingene på Xboxen kan jeg bare sette på opp til 1080i. jeg bruker scart kabel som fulgte med X360 og har ikke HDMI utgang. hva kan det skyldes at jeg ikke kan kjøre på 1080p? med den kabelen som fulgte med så får du det verste bildet noensinne, det kan ikke bli verre (du har da "core" versjonen, der fulgte det kun med AV ledning/gul plugg) Du må da ha en komponent kabel, men det er ikke sikkert at tven din støtter 1080p fra komponent, men da switcher du bare over til 720p som er "optimalt" uansett. Kabel får du kjøpt overalt, som "Xboxsupport" linker til eller billigere: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.605 Endret 12. april 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 er det sånn at man ikke kan spille på xbox live lenger med sølvmedlemskap:( finns det en måte å få spilt online på xbox live uten å kjøpe gull? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 48-timers trial finnes i utvalgte spill. Blant annet GTA IV og Shadowrun. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Men 48-timers trial er jo fortsatt Xbox Live Gold. Så for å svare på spørsmålet ditt, residenevil, du må ha Gold for å spille mot andre. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 synd sån var det ikke før:( Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) 48-timers trial finnes i utvalgte spill. Blant annet GTA IV og Shadowrun. Jeg fikk ikke med 48timer i min GTA versjon. Men av spillene som jeg har så har GeoW 2, Fable 2 og Crackdown 48timer. Men 48-timers trial er jo fortsatt Xbox Live Gold. Så for å svare på spørsmålet ditt, residenevil, du må ha Gold for å spille mot andre. Sånn er det bare. Han spurte om en måte uten å kjøpe Live Gold, med 48 timer så kjøper man ikke. Endret 13. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
SimenF117 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hei! før jeg kommer med problemet mitt, vil jeg si det er flott av deg å ta deg tid til alle våre problemer. Keep it up Nå, jeg har en TV som kan kjøre 1080p, men på instillingene på Xboxen kan jeg bare sette på opp til 1080i. jeg bruker scart kabel som fulgte med X360 og har ikke HDMI utgang. hva kan det skyldes at jeg ikke kan kjøre på 1080p? med den kabelen som fulgte med så får du det verste bildet noensinne, det kan ikke bli verre (du har da "core" versjonen, der fulgte det kun med AV ledning/gul plugg) Du må da ha en komponent kabel, men det er ikke sikkert at tven din støtter 1080p fra komponent, men da switcher du bare over til 720p som er "optimalt" uansett. Kabel får du kjøpt overalt, som "Xboxsupport" linker til eller billigere: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.605 så det er altså bedre for meg å bruke 720p enn 1080i når jeg har en 42"? (ikke sarkastisk ment:P) FEIL har komponent kabel. den du hadde på linken. takk for hjelpen Endret 13. april 2009 av SimenF117 Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 finns det noen måte å få lagt inn xbox 360 spill på harddisken så jeg slipper å bruke cden? jeg tar den ofte med meg til steder, men det blir ofte litt mye når jeg må drasse med meg alle spilla og Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er det mulig å ta ut lyden fra den 2,5jack kontakten som sitter på håndkontrolleren? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tviler på at xboxen sender lyd til den annet enn mikrofondilldall, med mindre det er hva du ønsker å ta opp. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kopierer min post fra tråden jeg startet hertil. Såg ikke denne tråden før etterpå. Har en Xbox 360 Elite. I går synes jeg det var noen merkelige farger som danset frem og tilbake på skjermen da jeg spilte. Tenkte at det var sikkert TV'en, men signalene på TV var helt vanlige. Så i dag når jeg slår på Xboxen så får jeg ikke bilde i det hele tatt. Prøve å plugge HDMI-kabelen i de andre inngangene på TV'en for å se om det fungerer, men det gjør det ikke. Skjermen er blå som når det ikke er noen signal inn eller koblet til noe som helst. Har prøvd med komponent-kabel og har også prøvd S-video kabelen på den. Ingenting fungerer. Det kommer ingen signal i det hele tatt. Det er ingen røde lys eller noen ting, men får altså ikke sett en dritt. Hva kan være i veien? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvilken modifikasjon anbefaler microsoft for å spille en kopi av spillet mitt i tilfelle det går sundt? og hvilket verksted skal den sendes til for å få fikset det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg