Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Det kan faktisk stemme. Første gang jeg ringte inn, så var lyden helt elendig. Lyden kom og gikk, og volumet gikk i samme tempo opp og ned. Fikk nevt mobilnummeret mitt, så ble forbindelsen brutt. Neste gang jeg ringte var lyden ok, men forbindelsen ble brutt igjen etter jeg nevnte gamertag-en min. Føltes ikke som en tilfeldighet, men mulig det er det likevel.

Av ren nyskjerrighet, hvilke headset bruker dere når dere sitter i telefonsupport? Er det trådløst?

Det er ikke første gang jeg opplever dårlig lydkvalitet når jeg ringer slike store support-senter(?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xboxsupport: Har du egentlig mange kollegaer som tar imot samtaler med xbox live abonnement- og oppkoblingsproblemer?

Første gang i dag at jeg kom frem til en ny person, så jeg vil tro det kanskje var deg denne gangen, som måtte legge på fordi informasjonen om brukerkontoen min var mangelfull?

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Nei, jeg skulle bare høre om det var mulig å få fikset brukeren min som plutselig ble slettet.

Har som sagt opprettet den pånytt, siden den var borte og gamertag-en ikke var i bruk lengre. Når jeg opprettet den pånytt, så var all gamescore, credits osv borte.

Men han jeg snakket med på supporten etterpå sa han fant all den tidligere informasjonen om brukeren min, men kunne ikke gjøre noe med det.

Har derfor sendt en mail, og håper den når frem til noen som faktisk kan gjøre noe med det. Så lenge all informasjonen om brukeren min fortsatt finnes i systemet, så burde det ikke være noe i veien med å fikse problemet uten at jeg mister noe, håper jeg.

Lenke til kommentar

I forrige uke fikk jeg en dashboardoppdatering. Etter denne har jeg merket at enkelte systemmeldinger ikke kommer opp som de skal, for eksempel achievements eller en gang da jeg avoidet en spiller.

Andre som opplever dette?

EDIT: Det gjelder kun min profil. De andre profilene jeg har på boxen får meldinger opp som normalt.

Endret av This is David™
Lenke til kommentar

Hei! før jeg kommer med problemet mitt, vil jeg si det er flott av deg å ta deg tid til alle våre problemer. Keep it up

Nå, jeg har en TV som kan kjøre 1080p, men på instillingene på Xboxen kan jeg bare sette på opp til 1080i. jeg bruker scart kabel som fulgte med X360 og har ikke HDMI utgang. hva kan det skyldes at jeg ikke kan kjøre på 1080p?

Endret av SimenF117
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...