Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Hei, Når jeg spiller skrur xboxen seg av, eller. (hvor lenge, avhenger veldig :S)

Xboxen lyser fortsatt som den skulle vært på, men den gir ikke fra seg bilde, og strømforsyningen lyser gult.

Det hjelper heller ikke å trykke på startknappen, da den ikke reagerer.

hvis jeg drar ut strømmen og setter den i igjen, Reagerer den heller ikke på knappen, men skrur seg plutselig på igjen etter 5 min.

Hva er dette for noe tull?

Den er ca 3 mnd gammel

Edit:

Xboxen står midt på gulvet, sammen med strømforsyningen, så den burde ikke lide av overoppheting? eller? :p

Strømadapteret lyser gult? Det skal lyse grønt når den er på. Prøv med en annen strømadapter og sjekk om det er den som forårsaker det.

Ta å sjekke TV kabelen inn til TV, står den ordentlig i?

Altså, jeg kan sitte å spille i ca 20 min , å alt går fint, (strømadaptern lyser grønt som normalt)

Men så plutselig så blir skjermen svart, å strømforsyninga går over til gult. mens selve xboxen går som normalt (viftene går, å det lyser grønt i ringen.)

Det går heller ikke å skru av xboxen med å trykke på knappen, men jeg må nappe ut strømforsyninga.

Når jeg setter i strømmen igjen, forblir xboxen av, å det går ikke ann å slå den på igjen, før etter ca 5 min, da starter den automatisk opp

dette skjer uavhengi av hva jeg gjør på spillet

Edit: Virker som dette bare skjer når jeg spiller two play :S

Endret av Hazardio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Vet ikke om du har svart på dette tidligere her, men xboxen min har ofte problemer med å lese dvd/spill. Når jeg setter inn så står det bare "open tray" som om det ikke er noe der. For å få det til å fungere da må jeg ta den ut og inn 2-20 ganger før den begynner å lese disken.

Er eneste løsning her å sende den på service?

Og hva er det jeg har hørt om at den kan bli henta på døra ved reprasjoner?

Takk for hjelp

Lenke til kommentar

heisann, fikk mail fra ms om et refreanse nummer som jeg da kunne bruke for å sjekke reprasjonstatus men hvergang jeg skriver inn nummeret + all annen info så får jeg bare beskjed om at den ikke finner konsollen, tenkte først det gjerne var pga dem ikke hadde satt igang selve reprasjonen enda men nå 1 uke senere er det fremdeles samme problemet.. noen som har møtt på det samme?

Lenke til kommentar

Er det mulig at en bruker kan kanselleres i den grad at jeg ikke får logget inn på den lengre, ikke engang lokalt på xbox-en?

Jeg ringte inn til Xbox support for noen uker siden for å kansellere XBL Gold, og snakket da med en utlending som virket som hadde svært dårlig forståelse for norsk og svensk.

Tok litt over et kvarter for å få avbrutt abonnementet mitt, og jeg spurte bare for å være sikker etter at han sa at "brukeren min var avbrutt", at det KUN var XBL Gold det var snakk om, noe han bekreftet.

Men når jeg i dag koblet xbox-en til nett for første gang siden jeg ringte inn til Xbox support, så vil ikke xbox-en logge inn på brukeren min lengre. Funker med andre brukere.

Får følgende feilmelding når jeg prøver å logge på med brukeren min:

Your Xbox Live membership information is not valid. Please use a profile that contains a valid membership or recover your profile from Xbox Live.
Endret av Steina
Lenke til kommentar

Jeg logget inn på live.xbox.com, og fikk da opp spørsmål om å opprette gamer-tag, som om at jeg ikke hadde dette fra før. Jeg søkte på min gamer-tag, og fikk da opp denne som LEDIG. XBL kontoen min må derfor ha blitt slettet fullstendig.

Jeg opprettet gamer-tagen jeg har brukt tidligere mot eposten min ved hjelp av den siden, så slipper jeg at noen tar denne før meg. Får ringe til xbox support i morgen, siden jeg fortsatt ikke får logget inn på xbox-en, og at gamer-tag-en min nå dukker opp med 0 i gamescore.

Skulle egentlig kunne tenkt meg å sendt mail, da jeg finner dette enklere, så jeg slipper å sitte timesvis i telefonen med folk som ikke skjønner norsk. Er det noen som har epostadressen til xbox live support?

Linken på siden til microsoft fungerer ikke. http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/

Lenke til kommentar

Utrolig trivelig telefonsupport må jeg si.

Ringte inn 2 ganger nå, men rett etter jeg har sagt gamer-tagen min, så legger konsulenten på røret.

Hva er det som feiler feiler folk?

Óg nei, jeg har på ingen måte vært frekk i kjeften eller noe slikt som gir de grunn til å oppføre seg som idioter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...