Bebeluv Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser ingen skjerm. Men du kan få lyd ut via phonokabel. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 var en venn av meg som også ringte support her om dagen for å få fikset samme problemet som meg(iom at den ble fikset ved rep.) svaret han fikk hos kundebehandleren (som forøvrig var en svensk jente) var at han selv måtte gå inn og søke om reperasjon selv, for hun hadde for mye å gjøre, og nå har det gått 2 dager uten at han har fått svar på søknaden om rep.. hvordan kundebehandler er det? Lenke til kommentar
Hazardio Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei, Når jeg spiller skrur xboxen seg av, eller. (hvor lenge, avhenger veldig :S) Xboxen lyser fortsatt som den skulle vært på, men den gir ikke fra seg bilde, og strømforsyningen lyser gult. Det hjelper heller ikke å trykke på startknappen, da den ikke reagerer. hvis jeg drar ut strømmen og setter den i igjen, Reagerer den heller ikke på knappen, men skrur seg plutselig på igjen etter 5 min. Hva er dette for noe tull? Den er ca 3 mnd gammel Edit: Xboxen står midt på gulvet, sammen med strømforsyningen, så den burde ikke lide av overoppheting? eller? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hei igjen xboxsupport. All informasjon og feilsøkingsdill skal visstnok være oversendt xbox-live teamet, men ingen løsning har blitt oppdaget for mitt kinkige problem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger da jeg har gjort alt jeg har mulighet til å gjøre. Hva anbefaler du? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Fått null svar, men jeg får callback fra dere innimellom fordi jeg etterspurte det, men gang på gang har jeg blitt lovet mailoppdateringer, noe som ikke er innfridd. Det siste "nyttige" jeg har fått var noe feilsøkingsgreier for å sikre at jeg ikke har family settings på og masse dilldall, men ikke noen løsninger. Endret 2. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nei, det gir ikke mening. Du har ikke lyst til å telefonere meg for å klare litt mer opp? Nå skal denne saken ha blitt sendt så mye videre at jeg ikke vet hvem som hånderer den av alle T-ene deres T1,T2 med mer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Rart, hvordan får dere gjennomført callbacks til meg hvis du ikke kan ringe? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Problemet er at det løser ingen ting for meg. Jobber du på norsk eller svensk support? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvor bør jeg unngå å kjøpe spillene mine? hadde tenkt å kjøpe resident evil 5 Ce på play asia pga den lille USB motorsagen man får i den asiatiske versjonen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 helvete, helvete, helvete, hvorfor får Japan den USB motorsagen på 2GB. Den CE pakken vi får kjøpt i Norge kan nesten ikke kalles en collecters edition... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg