Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var en venn av meg som også ringte support her om dagen for å få fikset samme problemet som meg(iom at den ble fikset ved rep.) svaret han fikk hos kundebehandleren (som forøvrig var en svensk jente) var at han selv måtte gå inn og søke om reperasjon selv, for hun hadde for mye å gjøre, og nå har det gått 2 dager uten at han har fått svar på søknaden om rep..

hvordan kundebehandler er det?

Lenke til kommentar

Hei, Når jeg spiller skrur xboxen seg av, eller. (hvor lenge, avhenger veldig :S)

Xboxen lyser fortsatt som den skulle vært på, men den gir ikke fra seg bilde, og strømforsyningen lyser gult.

Det hjelper heller ikke å trykke på startknappen, da den ikke reagerer.

hvis jeg drar ut strømmen og setter den i igjen, Reagerer den heller ikke på knappen, men skrur seg plutselig på igjen etter 5 min.

Hva er dette for noe tull?

Den er ca 3 mnd gammel

Edit:

Xboxen står midt på gulvet, sammen med strømforsyningen, så den burde ikke lide av overoppheting? eller? :p

Lenke til kommentar

Fått null svar, men jeg får callback fra dere innimellom fordi jeg etterspurte det, men gang på gang har jeg blitt lovet mailoppdateringer, noe som ikke er innfridd.

Det siste "nyttige" jeg har fått var noe feilsøkingsgreier for å sikre at jeg ikke har family settings på og masse dilldall, men ikke noen løsninger.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...