Gå til innhold

Slutt :(

xboxsupport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, jeg fikk 3 røde ringer og xboxen hang seg etter 5 min med spilling leverte inn xboxen og dem fikset det og jeg fikk den tilbake, dette er vel ca 6mnd siden og her om dagen skjer akkuratt det samme igjen! hva skjer når samme feilen skjer igjen? reparer dem og sender hjem til meg, så går det nye 6mnd før den blir ødelagt igjen. eller ligger muligheten for å få en ny xbox der?

Lenke til kommentar

Det blir akkurat som forrige gang du leverte den inn. Ny maskin blir det ikke, men det kan hende du får en annen sin maskin. At det tok 6mnd denne gangen før du fikk 3 røde streker har ingen ting å si, neste gang kan være 1 uke etter du har fått igjen maskinen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234

Hei!

Jeg kjøpte en X360 i juni i fjor. Den har funket helt fint, og funker forsåvidt fint ennå. Den har fått RROD (noen uker etter jeg kjøpte den), men det fikset jeg fort ved å plugge strømkabelen ordentlig inn i støpselet. Ellers har jeg merket meg er at maskinen har en tendens til å fryse et par sekunder under hver eneste film jeg har sett på. Er det vanlig?

Jeg har også merket meg at maskinen noen ganger gir feilmelding, den sier at jeg må rense diskene eller restarte konsollen, men i og med at spillene er nye blir dette meningsløst. Skal jeg "bare leve med det", eller bør jeg sende den inn for en titt?

Det er irriterende når jeg, midt under spilling, får en feilmelding og må begynne fra siste save. Kan det ha noe med at den har stått på i noen timer? Xboxen står på et stereoanlegg, og har en PS2 stående over seg (slim edition!).

Edit: Nå kom nettopp beskjeden igjen, for andre gang i dag. >_>

Endret av Slettet+90817234
Lenke til kommentar

hei, sist mandag kom ups å hentet xboxen og ifølge trackingen så kom den frem til frankfurt på fredag og det står nå at den er levert dit den skal, kommer jeg til å få mail av ms når xboxen blir sendt tilbake med nytt trackingnummer?

Lenke til kommentar

fikk xboxen min tilbake i dag, akkurat 2 uker etter at ups hentet den, bra service faktisk :D

på lappen stod det at DVD-driven var byttet ut.. har spilt i flere timer nå uten noen som helst tegn til feilmeldingene om disc unreadable og at skjermen fryser! eneste er at gta4 har en STOR tendens til å lagge:P skal sette meg ned og forsøke litt forskjellig for å få fikset det nå.. kanskje legge det inn på harddrive virker?

men uansett; jeg fikk melding av ms med nytt tracking nr når den var på vei tilbake. ms hadde den inne 2 arbeidsdager før den ble sendt tilbake !

edit: never mind.. fant det ut:) feil tv settings..

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...