BLU3kp Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hei! Skjermen funket ganske bra tidligere i dag.. og plutselig så slo skjermen seg av. Jeg restarta pcen og kom til skrivebordet uten no problemer. Men når jeg skal åpne et spill. Som for eks wow så ser skjermbildet sånt ut da! WOW: CS: Endret 11. februar 2009 av gattuso Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser ut som skjermkortet ditt har minneproblemer. Har du klokket det? Klokk ned i såfall. Hvis ikke så bør du nok sjekke om det kan hjelpe med litt ekstra kjøling eller intens jakt på hybelkaniner inne i pcen, men ikke bruk shotgun da (dvs, støvsuger)... Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Ser ut som skjermkortet ditt har minneproblemer.Har du klokket det? Klokk ned i såfall. Hvis ikke så bør du nok sjekke om det kan hjelpe med litt ekstra kjøling eller intens jakt på hybelkaniner inne i pcen, men ikke bruk shotgun da (dvs, støvsuger)... Hvordan klokker jeg ned skjermkortet? Endret 11. februar 2009 av gattuso Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) asfsa Endret 11. februar 2009 av gattuso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå