Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Pioneer viser muskler

Anbefalte innlegg

Færre ledd er vel tankegangen her. En forsterker vil sjelden stå for noe bildeprosessering, så jeg ser ikke hva du sikter til.

Pioneer HDMI1 -> TV

Pioneer HDMI2 -> Amp

Det kan være at en har begrensede innganger på forsterkeren, slik som f.eks jeg som kun har 3stk. Da kunne jeg evt kjørt Pioneer -> TV, og brukt rca til lyd, dermed ville jeg spart én HDMI-slot i forsterker, som jeg heller kunne brukt på HD DVD-spiller, X360 og PS3.

Jeg har aldri klaget på at den ikke har 3 stk, men skrev det skulle bare mangle den hadde 2 stk - dette er tross alt "referanse"-spilleren til filfremviser

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

2x HDMI er for lite. Hva om du skal kople PS3, Xbox 360, PC -inn og til slutt en ut til TV? Da har vi et problem. Et problem som lett kan fikses, men som er litt irriterende. Ikke så morro å gå bak og tukle med forskjellige HDMI kabler når du skal spille på PS3'en etter du har sett en film på PC'en.

Men to utganger er ikke for lite. Trenger bare en av utgangen. Men tre innganger hadda vært fint. Men ville helst hatt fire. Slik at jeg kan kople til HTPC og Gaming PC i tillegg til spillmaskinene.

Lenke til kommentar

2x HDMI er for lite. Hva om du skal kople PS3, Xbox 360, PC -inn og til slutt en ut til TV? Da har vi et problem. Et problem som lett kan fikses, men som er litt irriterende. Ikke så morro å gå bak og tukle med forskjellige HDMI kabler når du skal spille på PS3'en etter du har sett en film på PC'en.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...