Zeph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 logisk. det er enkelt og gratis å melde seg inn, men et mareritt å melde seg ut igjen.... Mareritt som i ein telefonsamtale til Microsoft kundesenter? *Ring ring* "Hei, jeg vil avslutte mitt Xbox Live Gullmedlemskap, mitt brukernavn er XXX" "Det går fint, hvorfor vil du avslutte det?" "Jeg spiller ikke på nett lenger" "Greit, medlemskapet er avsluttet og vil forsvinne når perioden du har betalt for er slutt" "Takk og farvel" Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har vel blitt kommentert fra flere brukere at det er et mareritt å komme igjennom telefonkøen i de begrensede åpningstidene som er. At det ikke er mulig å melde seg av på andre måter enn å ringe opp en supportlinje er rimelig upraktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er derfor jeg ikke bruker kredittkort, lettere da å kjøpe ett kort som varer ett år om gangen, fra billigste sted. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Fordømt! Er borte fra Xboxen og har først muligheten til å laste ned tilleggspakken til GTA på mandag kveld. Da blir det ikke noe gratis Gold-abbonement på meg... Endret 18. februar 2009 av Βlur Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Edit: Irrelevant, misforsto innlegget ovenfor. -- Er forøvrig lagt ut litt info om Live Week her: tinyurl.com/Klebitz Endret 18. februar 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg