Gå til innhold

Konkurranse: Vi deler ut Spotify-invitasjoner

Anbefalte innlegg

Kan ikke alle forstå at på Spotify finner man kun de sangene som Spotify får lov til å gi ut av plateselskaper som de har kontrakt med.. Så man finner ikke alltid det man er ute etter, men det er stort sett det meste av musikk fra 80-09, tror det er snakk om selskaper som BMG, Warner Bros osv..

Men, jeg bruker i dag Spotify, men pappa trenger en invite, derfor meldte jeg meg på denne konkurransen, men jeg har ikke fått noen invitasjon selv om jeg har svart riktig. Var det ikke sånn at de som var tidlig ute og svarte riktig skulle få invite?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er ganske så mange dager/uker gammel og det tar litt tid før de kommer.

En annen utvei er og laste nen IRC klient addonnen ChatZilla til Firefox (Du kan godt bruke en annet IRC klient og, men det er den her jeg bruker. Når du åpner den så skriver du /server irc.quakenet.org også /join #spotify og til slutt !invite så får du lovelig invitasjon.

Lenke til kommentar

Jeg klagde tidligere i tråden på dårlig lydkvalitet. Jeg bruker ubuntu, og løsningen er å stille ned "Master" og "PCM" (dobbeltklikk på lydikonet på panel) til ca 2/3... Det er altså ikke i Spotify problemet ligger, men heller et eller annet sted med at lyddriveren gir mer styrke enn den takler...

Endret av madsc90
Lenke til kommentar
Er alt annet enn dårlig lydkvalitet fra Spotify hvertfall :p Kanskje de som er veldig nøye på det syns det er "dårlig", som hører på musikk fra CD spillere til 20k og platespillere til 20k..

Det er en del filer som er dårlig enkodet, slik at det oppstår skurring. Jevnt over vil jeg si det er helt akseptabel lydkvalitet. Jeg har begynt å bli glad i spotify nå som jeg har brukt det daglig på jobb en stund. Det hadde vært fint hvis de fikk tak i lisens til å spille artister som ikke er å finne i noe streamingtjeneste, men det er lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
er enda i underkant av 800 stykker av de jeg ga til hw.no som er ubrukt.
Spotify har ingen linux klient men man må bruke Wine. Jeg sendte inn i løpet av 24 timer, dermed forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke fikk noen nøkler.

Og det du sier stemmer ikke akkurat med hva som står i artikkelen.

Da var vi nok en gang tomme for invitasjoner.

Dog skaffet jeg meg nøkkler på annet vis.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Mao. har det foregått en farming av nøkler på under 24 timer :). Hva med å holde slike ting mot forumkontoer så man unngår at tilfeldig forbipasserende benytter ørten e-post kontoer for å farme dette vekk?

Er det bare jeg som opplever forumet som sterkt knyttet til resten av nettverket? Hvorfor skal det koste så mye å skrive "konkurransen er forbeholdt våre forummedlemmer, registrer deg her for å delta og du vil motta nøkkel på PM".

Det virker dog ikke som om man ser verdien forumbrukerne utgjør i dette nettverket og synes det er helt greit å dele ut premier til tilfeldig forbipasserende som ellers ikke bruker nettverket.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...