tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Å si at det er et fantastisk program blir litt drøyt, med tanke på utvalget. Men at det har tonnevis med potensiale er det ingen tvil om Endret 12. februar 2009 av tørrfisk Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I mine øyne er dette et fantastisk program, da all ønskelig musikk jeg hører på er å finne i listen. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har ikke fått testet det enda, så det blir litt feil av meg å komme med noe vurdering, så baserte utsagnet mitt kun på andres erfaringer. Syns ikke det er spekulativt overhodet av hw.no å gi koder til et program som er et alternativ til piratkopiert musikk. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette programmet er jo noe som vil forminske antall piratkopierte filer. Jeg har ikke lastet ned noe som helst siden jeg fikk dette programmet. Har ikke behov for det. Så dette programmet er jo noe som burde promoteres, da det hjelper på mot "ulovlig fildelig". btw tørrfisk. har svaret deg på forumet. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Og hvorfor har ikke jeg fått invite? Jeg svarte jo riktig mens konkurransen var oppe Jeg har allerede en Spotify Free bruker, men tenkte å gi en invitasjon til pappa eller noen andre som har bruk for det.. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 mange som ikke har brukt koden de har fått. så see i spam mappen deres Det var en sider 41 lang pdf med invite jeg sente til hw.no i går. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Quakenet @ #spotify gir ut gratis Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 mange som ikke har brukt koden de har fått. så see i spam mappen deres Det var en sider 41 lang pdf med invite jeg sente til hw.no i går. Jeg er bare nysgjerrig; er du tilknyttet spotify på noe måte? Uansett, flott tiltak! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 nop bare smalet opp en del koder Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Der ble det plutselig et enda bedre tiltak Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan man kun laste ned spotify til en Pc eller? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så lenge du logger deg inn på spotify.com, kan du laste den ned på så mange maskiner du vil Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Så lenge du logger deg inn på spotify.com, kan du laste den ned på så mange maskiner du vil Hvorfor får jeg da dette når jeg prøver å laste ned? Endret 12. februar 2009 av pululf Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Invitasjonene gikk da grusomt raskt For de som fortsatt er trengende, så legger jeg stort sett daglig ut nye invitasjoner på min blogg. Og for de som tviler på mine ensidig gode hensikter med tiltaket, så tjener jeg overhodet ingenting på reklame eller annet. Det er bare så mye enklere å samle dem på ett sted. Direkte link til invitasjoner Lenke til kommentar
Kneedragger Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 aaargh! der var det ingen igjen nei eneste dagen jeg ikke er inne.. har lett i en måned nå etter en invite! Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg vant Takker hardware, det funker jo knall Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Likte iallfall at de streamer vorbis, har mye bedre kvalitet per bitrate som gjør at det tar mindre plass å streame Lenke til kommentar
kommers Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Enig med deg Thorbjørn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Så ikke ut som det ble noen spotify nøkkel på meg selv om jeg sendte inn for 24 timer siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå