genstian Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ahh, ok Og takker Nightmeare på forhånd, aner ikke hvor du fikk alle invitasjonene fra, men snilt å donere dem til tek nettverket slik at alle kan få glede av dem Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg fikk også! Gleder meg til å teste det:) Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tusen takk til Nightmeare fra meg, redaksjonen og alle de andre som nå får mulighet til å teste ut Spotify. ikke noe problem, bare hyggelig å gi noe tilbake til hw.no Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jepp! Tusen takk skal du ha! Funker bra, men kanskje litt dårlig lydkvalitet... kan jeg stille inn det? (Sitter på Ubuntu) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Virkelig snillt av Nightmeare å gi bort invitasjoner på denne måten. Jeg har riktignok Spotify-konto fra før, men viss jeg ikke hadde hatt hadde jeg benyttet meg av denne sjangsen. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Takker! Det gikk jammen kjapt! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det mulig å sette opp lydkvaliteten en eller annen plass ? Synes det var litt råtten lyd Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Takk takk Nightmeare! Er utruleg kor mange som kan få glede av desse invitasjonane ! Fekk ein sjølv akkurat no Thx Zulboom Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det mulig å sette opp lydkvaliteten en eller annen plass ?Synes det var litt råtten lyd Nei, det er ikkje mogleg å endre lydkvaliteten.. Eg høyrer ikkje forskjell på spotify-musikk og musikk kjøpt på iTunes..? Så korleis du kan komme med den påstanden fårstår eg ikkje heilt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jøss, jeg vant også. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg vant! Takk hw.no Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Yay... Fant nettop ut av at Spotify nesten ikke har noen av sangene til artistene jeg liker. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Yeah! Takk til nightmeare for sitt meget bra initiativ. Skal teste dette når jeg kommer meg av jobb. Syns konseptet virker veldig bra. Jeg bare håper de har hele katalogen til TOOL, a perfect circle og litt særere band. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Søs fikk seg akkurat en invite! Takk for denne konkurransen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dårlig lydkvalitet har ikke jeg hørt noe til. XanderZ, tror du må sjekke øra.. Tilfeldig at de har gått for osx gui eller ? :=) Ellers et genialt program, har gått helt over til spotify istedet for mp3 samlingen. Finner utrolig mye bra musikk som ellers aldri hadde hørt om Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lydkvaliteten skal ligge på rundt 160 kbit/s. Det er langt fra optimalt, men allikevel mer enn godkjent. Til sammenlikning har YouTube rundt 60 kbit/s... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå