Str1fe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Krav til spiller: Lydkvalitet: Jeg må ha en som har så god lydkvalitet som mulig. Jeg har tenkt å koble denne til bilstereoen med minijack inngang så det er en fordel med en som spiller litt høyt og. Jeg har et sennheiser 280 pro headsett(ca 1000kr) som jeg bruker til å høre musikk med. Spillerinfo: -kapasitet Tror jeg ville klart meg fint med rundt 10gb, men det kunne være greit med en som hadde støtte for minnekort slik at jeg får utvidet kapasiteten hvis det trengs. -bruk Jeg kommer som tidligere nevnt til å bruke denne i bilen, koblet til bilstereoen. Kommer også til å ha den med på reiser og bruke den daglig på jobben. Jeg trenger ikke noe stor skjerm, men for all del det er jo fancy =). -lydformater Jeg vil at den skal kunne spille av så mange lydformater som mulig, så kan jeg spille av alt jeg har liggende på pcen. Støtte for FLAC hadde vært kult, selv om jeg strengt tatt ikke har bruk for det. -Video Video er alltid et pluss hvis det er med, ikke et must men ser for meg at det kan bli knall å kunne dra fram et par episoder av favoritt tvserien min på en reise e.l. Her stiller jeg ikke noe krav til formater så lenge det finnes god programvare for konvertering av xvid/divx filer. -Tilkoblingstype og software Den må kunne fungere til windows og linux -Tilbehør Hvis laderen f.eks. går på 230v så kan jeg lade den i bilen(har vekselretter), så trenger ikke noe spesielt tilbehør. -Brukervennlighet Jeg stiller ingen høye krav til dette, så lenge det går fint å lage en playlist som jeg kan sette på og la den kjøre i timesvis. -Touchskjerm Det er fancy og gøyt, men ikke et must. -Radio Trenger ikke radio når jeg bruker den i bilen men ellers kan det være praktisk. Det er vel det, håper på gode tips Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 En av Cowon sine hadde passet fint. D2 eller S9. http://www.vostok.no/catalog/index.php?cPath=77_65 Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) S9 så skikkelig fet ut, men jeg er en gniten person så tror jeg går for den D2en siden den var billigere. Tok å leste litt rundt om den og den virket som et veldig bra valg. Takk for hjelpen Den er nå bestillt, får håpe den kommer før helgen slik at jeg får masse tid til å fikle med den =) Endret 11. februar 2009 av Rawmeat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå