Gå til innhold

Kjøp av ny PC. Helst X48 og CF. Ca 15k.

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg får feriepenger snart og har da 15000 til disposisjon. Jeg har planer om å kjøpe en PC til ca 13000. Dette er den foreløpige handlelisten. Kan hende jeg flesker til og kjøper to minnebrikker til av samme sort.

Hadde vært hyggelig med flere tilbakemeldinger generelt om oppsettet selvsagt :)

Mvh Presets

Btw.. Vurderer også innkjøp av en gaming-bærbar til under 10k.. Noen forslag? minimum 2gb ram, 2ghz dualcore, 14.1" eller større, 160gb hdd.. Skal kunne kjøre COD4, COD:WAW, BF2, og gjerne tyngre spill.

Endret av presets
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette var ikke rare greiene du fikk for penga.

Her kan det settes opp atskillig bedre system for den prisen, både intel og amd system.

Hk for dyrt i forhold til cpu, 4870x2 er rimeligere enn 2 x 4870.

Cpu god i en program og spill som kun kan utnytte 1 eller 2 kjerner , vil tape over tri and 4 core ellers.

Jeg renger foresten med at du skal eller har skjerm med 1920x1200 i oppløsning.

Jeg skal sette opp et system med amd som er bedre, men ved at det går helt greit å sette opp bedre intel system , komboen til den prisen er ikke riktig vektlagt.

Lenke til kommentar

Skal du først svi så mye penger på ny pc så kjøper du deg i7. Enig med osse at gtx295 er et bedre valg enn 4870 i cf. x48 må være det verste hk. kjøpet man kan gjøre idag, koster like mye/mer enn x58 og yter likt som x38. Begge tilbyr like bra/bedre funksjonalitet og ytelse for samme prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...