redsword Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe til pappan min på 50 års dagen hannes? Han er ikke en sportslig fyr. Han liker musikk. Spessielt rock. *Har tenkt på Queen Collection* Jeg er helt blank når det gjelder en sånn gave.. Kommer ihvertfall til å kjøpe en Cognaq flaske til han! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Husker jeg bakte en kake til farmin med 50 lys på. Tror han satte pris på den. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 det kan jo være en mulighet men problemet er, at jeg ikke liker å bake kaker. hehe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gi han et enkelt lite kort hvor du takker han for alt han har gjort, og håper på 50 år til som verdens beste pappa? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ser han liker rock kjøp sminke så kan han bli emo om han ikke allerde er det!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Pappa var heller ikke noen sportslig fyr, før han fikk seg sykkel til 50-års dagen sin. Du sier jo selv at du kommer til å kjøpe cognac til han. Trenger han virkelig noe mer? Tviler på at han blir skuffa dersom han "kun" får ei flaske cognac av deg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg ga fattern en slik en platespiller slik at han kunne digitalisere alle de helvetes LPene sine! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ser han liker rock kjøp sminke så kan han bli emo om han ikke allerde er det!! Støttes! Lenke til kommentar
redsword Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 han er nok ikke det kjører MC, er skallet, ganske kraftig, å hører ikke på glam rock! så sminke her blir det nok ikke... Jeg vil gi han noe mer.. han har liksom stillt opp for meg i over 20 år... så han må få noe spesiellt.. noe som kan huskes for resten av livet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Faren min blir også 50 i år Lurer på hva jeg skal kjøpe også.. *Følge med i tråden* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 han er nok ikke det kjører MC, er skallet, ganske kraftig, å hører ikke på glam rock! så sminke her blir det nok ikke...Jeg vil gi han noe mer.. han har liksom stillt opp for meg i over 20 år... så han må få noe spesiellt.. noe som kan huskes for resten av livet. Hva er da mest personlig? En butikkjøpt gave til ett tusen kroner, eller noe "selvlaget"? Evt. bestill en kake med skrift på, og legg med en konvolutt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bildegaver slår ofte fint an.... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Aquavit er alltid en slager hos eldre menn viss ikke så er det COGNAC som gjelder Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg skammer meg. Gav ikke fadern noe til sin 50 års dag. Er selv 21. Jada, jeg kom jo nesten rett fra havet men uansett. Var ikke noe på Longyearbyen som var verdig nok og gi ham. Var ikke lett og finne til andre heller. Var mer morro i Ny-Ålesund. Men når pengboka er på båten ble det litt vanskelig Endret 12. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 en bilett til TG. Lag noe som han vill huske, bildebok eller noe.. Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gi han et stort kort / A4 ark? Der det står noen positive og noen slue ting han har gjort i 50 år. Spør morra di. 1) Han ble født i 19** 2) Han ble opptatt av damer, og tok med **** hjem. Hadde han lov? 3) Han ble dritas for første gang osv osv osv 50) Han har en flott familie, som bryr seg om han og vil han skal ha 100 år igjen! Vi elsker deg pappa! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg ga fattern en slik en platespiller slik at han kunne digitalisere alle de helvetes LPene sine! Det beste forslaget til nå. Hvis han er rocker går jeg utifra at han har en del LPer. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 masse bra tips her jeg kjøpte en cognaq flaske,Samle pakke av AC/DC,Queen og Led Zeppelin, Damm's store snekkerbok, og en sånn elektronisk bilde ramme med masse bilder fra oppveksten hannes. håper han blir fornøyd! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva med å gi ham dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå