deum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå er ikke jeg sikker på om det har vært en slik tråd som dette før, så sorry hvis det har vært det.. Men Tråden går ut på å skrive ned de beste måtene å lure en person på. Trenger ikke å ha noe tema, så det kan være alt så hva mener du at den beste måten å lure en person på er? så nå er det bare å skrive det ned folkens Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nå stenger jeg denne tråden!!! (Nei det gjør jeg ikke) Ble du lurt? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg åpnet siden igjen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det kommer jo helt ann på hva/hvordan du skal lure han med. Lenke til kommentar
deum Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det kommer jo helt ann på hva/hvordan du skal lure han med. det er helt opp til deg. er ikke noen begrensninger om hva man trenger osv. bare en lur måte å lure en person på. edit: jeg skal ikke lure en person etter tips fra dere , bare kjder meg Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sjekk denne tråden, et godt eksempel på hvordan man kan lure noen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vel, jeg lurte stefar og mor i morges. Jeg skulket skolen, tok skoa og jakka fra gangen inn til rommet. Var stille osv, helt til jeg hører mamma gå ned trappa (så jeg kan kjappe meg og gjemme meg på badet) Men jeg hørte aldri så busta hu meg Lenke til kommentar
deum Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Vel, jeg lurte stefar og mor i morges. Jeg skulket skolen, tok skoa og jakka fra gangen inn til rommet. Var stille osv, helt til jeg hører mamma gå ned trappa (så jeg kan kjappe meg og gjemme meg på badet) Men jeg hørte aldri så busta hu meg hehe , var bra tenkt da Sjekk denne tråden, et godt eksempel på hvordan man kan lure noen. haha , denne var bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja har jo lurt mange flere ganger Senest var i går Gikk på rommet MED pcen i handa mens pappa satt på sin pc så sier han husk og pusse tenner gikk opp på rommet så bade. Da jeg var på tur og legge meg hørte jeg pappa gå på sitt rom så jeg tok pcen med ned i stua Var jo egentlig planlagt at han skulle gå og sove fordi jeg purra på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå