Gå til innhold

Fant endelig ut hvem -Malley er

Rabies86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok veldig mange folk som skriver innlegg under -Malley. Ikke bare en person.

Det er det ja.

Rapporterte til forumet enang at det var en bug med gjeste funksjonen og malley navnet :p

Lenke til kommentar

Eh. Malley-greia forvirrer meg. Hvorfor står det "-Malley-" som trådstarter på topicen?

"mhelgestad" er blitt brukt og, hvis ikke det er flere forskjellige personer så syns jeg hvertfall synd på mhelgestad som virka som å ha en del ting å slite med på samliv-forumet.

Lenke til kommentar
Eh. Malley-greia forvirrer meg. Hvorfor står det "-Malley-" som trådstarter på topicen?

"mhelgestad" er blitt brukt og, hvis ikke det er flere forskjellige personer så syns jeg hvertfall synd på mhelgestad som virka som å ha en del ting å slite med på samliv-forumet.

Grunnen til at det byttes nå og da (og ikke er et fast navn) er visstnok at systemet tilbakestiller navnet. Når de da går inn å bytter det, går det ikke lenge før det er noe annet igjen. Det er i hvert fall den forklaringen jeg har fått.

Lenke til kommentar

1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det quotesvar (uten eget innlegg) som er slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...