Rabies86 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Endelig fant jeg ut hvem han dærre jævla -Malley- er som skriver si inni helvete mange innlegg på forumet Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tok det så lang tid? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Gratulerer. En stor dag dette. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er nok veldig mange folk som skriver innlegg under -Malley. Ikke bare en person. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skulle det være morsomt? I så fall tok jeg den ikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Trådstarter har allerede funnet ut hvem det er. Vi trenger ingen videre forklaring. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er nok veldig mange folk som skriver innlegg under -Malley. Ikke bare en person. Det er det ja. Rapporterte til forumet enang at det var en bug med gjeste funksjonen og malley navnet Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Mikachu: Jeg håper ikke det var ment som en forklaring, men som et forsøk på tørr humor. Jeg håper.. ColdIce: *sukk* Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ColdIce: *sukk* Tror det er du som har misforstått jeg . Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan jeg aldri tenke meg. Det virker jo som dere faktisk tror at trådstarer tror Malley er én bestemt person. Er jo ikke det han mener i det hele tatt. Hvordan kan det være jeg som misforstår? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eh. Malley-greia forvirrer meg. Hvorfor står det "-Malley-" som trådstarter på topicen? "mhelgestad" er blitt brukt og, hvis ikke det er flere forskjellige personer så syns jeg hvertfall synd på mhelgestad som virka som å ha en del ting å slite med på samliv-forumet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) 7 innlegg med personhets eller andre unødvendige kommentarer til eller om andre brukere er fjernet fra tråden. Endret 15. februar 2009 av Patience Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Eh. Malley-greia forvirrer meg. Hvorfor står det "-Malley-" som trådstarter på topicen?"mhelgestad" er blitt brukt og, hvis ikke det er flere forskjellige personer så syns jeg hvertfall synd på mhelgestad som virka som å ha en del ting å slite med på samliv-forumet. Grunnen til at det byttes nå og da (og ikke er et fast navn) er visstnok at systemet tilbakestiller navnet. Når de da går inn å bytter det, går det ikke lenge før det er noe annet igjen. Det er i hvert fall den forklaringen jeg har fått. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Har sett -mhelgestad- også ja... Før jeg fant ut av hva som var greia så tenkte jeg at de to der hadde seriøse problemer Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det quotesvar (uten eget innlegg) som er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå