abene Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nett-TV-programmet Miro er blitt oppgradert med en rekke nye funksjoner og forebedringer. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er med at det på død og liv skal se ut som itunes? Jiiizzz.. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Har dere bare ett bilde å bruke som illustrasjon eller? Samme bilde på minst 5 saker..... -Tet Edit: ser at dere har endret bildet Endret 11. februar 2009 av Tetanus Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Om jeg ikke tar feil så er det bildet fra en Apple-TV. "Miro 2.0 tilbyr over 6000 gratis podcastfiler" En stund siden jeg prøvde Miro, men nå er det podcasterene selv som tilbyr egne Miro-feeds av ellers fritt tilgjengelige podcasts(iTunes, RSS). Jeg ser ikke hva som gjør de bedre enn god gammeldags RSS(som Miro også støtter). Har Miro fått en podcast-"store" siden jeg testet det? Hvorfor bruke Miro-feeds istedenfor de mer utbredte iTunes og RSS-feeds-ene? Personlig liker jeg ikke programmer som skal gjøre "alt", derfor bruker jeg Ziepod til å laste ned podcasts. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her er flere bilder fra den serien Om det er det aktuelle produktet har jeg ikke satt meg inn i. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hm, jeg tror jeg har fått et nytt favorittprogram. Akkurat nå ser jeg på en UEFA.com Magazine-video i svært god bildekvalitet. Jeg fikk langt til miros egen pakkebrønn med nyeste miro i Synaptic, installasjonen var smooth, selv om det er litt irriterende at de ikke signerer pakkene sine, noe som fører til advarsler under installasjon. Programmet fungerer svært bra, men jeg skulle gjerne sett en gnome-vennlig versjon, for itunes-stilen bryter fullstendig med resten av systemet mitt. Det er uansett en mindre viktig detalj. Me likes miro! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Miro hadde vært tusen ganger bedre om vi kunne se filmene fra hulu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå