HrSteen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Klarte ikke helt å bestemme meg. Crap eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det første som slår meg er; Ikke crap. Men jeg tar meg selv i å forsøke å skrolle lengre ned på bildet, så kanskje en 30-50pixler mer av bakken under i tillegg til den høyre croppen. Eller kanskje bare flytte croppen littegranne lengre ned. Bittelitt mer av bakken for å få bittelitt mindre av taket for å bevare størrelsesforholdet, som jeg synes passer utmerket. Ellers så synes jeg det var en tøff komposisjon med action og som gjør seg med støyen samt sh-konverteringen. Finner ikke noe mer konkret å sette fingern på, men som sagt; Ikke crap er det magen sier og man bør stole på den =) Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synest det ser ut som at fyren til venstre ikke har kontroll og er like før han glepper båndet. Stilig! Over til croppen synest jeg ikke slik crop passar til dette motivet. Kanskje noen dramatiske skyer på en blå himmel eller noe hadde gjort seg bedre. Men desverre synest jeg lysene i taket ikke gir den dybden som man ønsker ved en slik crop, visst det er det du prøver på? Kanskje croppen kunne sittet lenger nede som Egil sier. Ellers er bildet helt flott, ingenting å si på det. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ganske morsom den der. Utsnittet er også ganske sprekt, du blir sugd inn i rommet pga taket. Tror jeg ville beholdt bildet som det er. Skiller seg ut fra mengden i alle fall. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Var rimelig håpløst å ta bilder der. ISO1250 og F2.8 hvis jeg husker rett. Takker for tilbakemeldinger. Eltviken: Tror ikke hun liker å bli kalt "fyren" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå