Spirith Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Rundt sommertider 2008 fant jeg et sequencer program på nettet som skulle slippes ut (første verson)i løpet av høsten. Her er noen retningslinjer til å finne ut navnet på programmet. - Det visuelle var sirka i samme klasse som Ableton Live. (dvs. bra) - Programmet var ment til å hjelpe deg å komponere musikk ved å foreslå harmoniske akkorder og passende noter. Kan vel kalles et slikt arrangerings program. - Jeg fikk ett profesjonelt inntrykk av både programmet og hjemmesiden. - Husk nytt program (ikke mer enn ett år).. - Tror det var en helt ny utvikler Har lett i databasen til KVR og surfet rundt på nettet. Så du trenger ikke linke til en samleside som ikke virker oppdatert og har "få" besøkende... Noen som kan hjelpe meg?... Endret 11. februar 2009 av Spirith Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det dette du er ute etter? http://www.energy-xt.com/ Lenke til kommentar
Spirith Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Er det dette du er ute etter? http://www.energy-xt.com/ Nei, ser nok mere proft ut en dette. Kan se ut som større musikkstudio kan være en del av målgruppen. Programmet har ikke fått mye publisitet merkelig nok... Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke Microsoft sitt nye program da? Syng en sang, og programmet gjør resten for deg. Lenke til kommentar
Spirith Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke Microsoft sitt nye program da? Syng en sang, og programmet gjør resten for deg. Hehe, den var artig. Hadde vel blitt litt kraftid degradering å begyne å lage musikk på dette programmet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå