kjstore Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har en 2003mod Passat, hvor vindusviskerne slutter å virke helt. Virker som det skjer oftest når det er kaldt ute. Når de først virker, kan de virke i flere dager. Har forsøkt alle trinnene, sjekket sikringer ingenting. Noen råd? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er ikkje stagene som er noko gale med då? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Åh! Vi hadde også noe slikt på vår 02.mod men jeg husker ikke hva vi gjorde! Jeg mener at det var noe vinter/sommer tid greier man kunne forandre så løste alt seg. Men ring inn til møller så får du svaret der Lenke til kommentar
kjstore Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Løst rele`????? Tenkte på rele`et, skal sjekke det. Åh! Vi hadde også noe slikt på vår 02.mod men jeg husker ikke hva vi gjorde! Jeg mener at det var noe vinter/sommer tid greier man kunne forandre så løste alt seg. Men ring inn til møller så får du svaret der takker, skal slå på tråden til Møller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå