solar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det noen som kan hjelpe meg med å få windows xp inn på en usb-penn? Jeg har en pc uten cd-rom, og en xp cd. Jeg har en ekstra pc med cdrom og skulle gjerne ha fått det inn på en usbpenn via den pc-en. Er det vanskelig å få bootet fra usb? (usikker på hvor jeg skulle poste det emnet her, flytt den gjerne hvis det passer bedre et annet sted) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Om pc'en din støtter å boote fra usb-disk bør du kunne klare det. http://www.bootdisk.com/pendrive.htm Lenke til kommentar
solar Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 takk for svar. Det var litt vanskelig forklart, så jeg vet ikke helt om jeg skjønte det.. Er det noen som kan forklare det med litt enklere ord for meg? ;P Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) skal vell ikke være verre enn formatere/tømme usb pennen så kopiere alt fra cdn over. det er for og installere fra usb, slik jeg tolket du trengte gjøre. Endret 11. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vet du hva bios er? I såfall så kan du sjekke der ang støtten for oppstart gjennom usb-disk. Lenke til kommentar
solar Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 har lagt filene fra xp cd-en over på usb pennen men den vil ikke boote. har skjekket i bios at den støtter usb Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da må du endre oppstartsrekken på bios, slik at den leser fra usb først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå