Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei, har en bærbar pc, type Acer Aspire 7720. CPU: Intel Core2Duo T5750 2 ghz, GPU: Mobile Intel X3100 Ram: 3 GB DDR2. OS: Windows Vista 32 bit. Har lastet ned Live For Speed til pc'en, men er slik at det lagger. Tenkte kanskje dette hadde noe og gjøre med at jeg ikke har innstallert DirectX enda. Hvilket DirectX er det jeg skal ha? Er det 9 eller 10 ? Om dere kunne tatt med link hadde det vært fint og, tror ikke jeg fant seneste versjon selv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At spillet lagger har neppe noe å gjøre med DirectX. Dersom du ikke hadde hatt den utgaven av DirectX som spillet krever ville du fått en feilmelding om det. Ser du har Vista, men er usikker på om skjermkortet ditt har støtte for DX10. Det finner du fort ut gjennom et raskt søk. Jeg vil tro hovedårsaken til laggingen er for dårlig PC eller utdaterte drivere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 DX10 er installert sammen med vista, at spillet lagger skyldes nok maskinvaren og ikke programmene i seg selv. Grafikkortet du har er ikke så mye å juble for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Takker for svar. Går visst heller ikke å oppgradere skjermkort så. Skal prøve å se om jeg finner drivere til skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå