probin Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg skriver for min far:) han startet for 3 uker siden med å trene. han trener 4 ganger i uka. han har en trener etter seg som forteller alt han skal gjøre, til og med kostholdet. jeg har ikke beskrivelse på kostholdet hans her og nå men, det er bare sunt. han spiser bare "dritt" en gang i uka. problemet er at han ikke har energi! han er trøtt hele tiden. og sånn var det ikke før han begynte med treningen og kostholdforandringen hva kan det komme av? spiser han for litte? er det noe "galt" i kostholdet? min far er 47 år gammel.. veier 92(gått ned 6 kg siden treningstart) beklager at jeg ikke har mer info her og nå men, sitter på jobb. tusen takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes det høres ut som han har begynt litt hardt. Begynne med 2 økter i uken og deretter øke, er viktig med hvile. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Godt mulig at han spiser for lite. Et kaloriunderskudd på 300-500 kcal burde holde. Når man slanker seg går jo energien i underskudd, så det er logisk at man kan mangle litt energi. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 At han har gått ned i vekt, vill si at han ligger i kcal underskudd. Noe som gjør han har lite energi. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 ah.. tusen takk for svar:) Men høres jo ganske logisk ut det ja! men, er det sånn man blir vandt til etter hvert da eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Om man ligger for lenge i kcal underskudd kommer forbrenning til å bli skrudd ned, for å ikke slippe løs på for mye fett. Noe som vill si at faren din kan leve på mindre mat/ han får nok energi. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 AH!!.. takk for all kloke ord:) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Tips: Spisedag én dag i uken hvor man går litt berserk. Hjelper på både motivasjon og energi. Denne dagen ødelegger ikke mye for prosessen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Tips: Spisedag én dag i uken hvor man går litt berserk. Hjelper på både motivasjon og energi. Denne dagen ødelegger ikke mye for prosessen. jupp! han har søndag som "mongo"dag! han har faktisk vært oppe til etter kl 24:00 på lørdag for å gnomle i seg kake eller noe Lenke til kommentar
AmandaM Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei Det går jo ann å prøve seg på et og to kosttilskudd også, selv om han spiser sunt. Fek. koenzym Q-10 eller Rosenrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå