Switters Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei! Har akkurat bygget en PC med E8500 og ASUS P5Q. Før jeg begynner å klokke ville jeg sjekke temperaturer, men både Realtemp 3.00, CoreTemp 0.99.4(eller noe) og Hardwaremonitor siste versjon viser verdier på 41 0g 45 grader hele tiden uansett belastning. I BIOS ligger CPU på 29,5-30,5 grader, men dette er jo ikke kjernetempene. Noen måte å "låse" opp dette på. E8500 skal jo være støttet av alle disse programmene. Eller ligger noe av dette i BIOS, så den burde oppgraderes? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 høres rart ut... last ned PCwizzard 2008 som viser: CPU temp, kjerne 1,2,3,4 temp.. minimer programmet så kommer det en slik artig liten grønn sak i høyre hjørne^^ Lenke til kommentar
Switters Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tror ikke enda et program er løsningen. PCen er heller ikke min, så har ikke tilgang til den for øyeblikket. Tenker heller å finne ut årsaken til at 3 ulike programmer ikke klarer å vise kjernetemp. Endret 12. februar 2009 av Malmis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå