duda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Av en eller annen grunn, så har jeg kommet til en periode hvor jeg nå helst bare vil se drama filmer. Eternal sunshine of the spottless mind er en av mine absolute favorittfilmer. Er veldig glad i å se på filmer, og egentlig det meste av filmer, men akkurat nå, så er det drama filmene sin tid. Kunne godt ramset opp de drama filmene jeg har sett, men det er ganske mange, så nesten bedre at andre får ramse opp, så kan jeg heller velge Filmer datert før 1990 er jeg ikke såå veldig fan av, uansett hvor bra de er. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Greiere for folk at du ramser opp, så kan vi heller supplere med filmer du mangler. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her har du noen få drama-filmer som jeg liker: Dances with Wolves High Fidelity Into the Wild Lost in Translation Requiem for a Dream The Shawshank Redemption American Beauty American History X A Beautiful Mind Elling Forrest Gump The Fountain The Godfather The Green Mile A Guide to Recognizing Your Saints La Haine The Kite Runner Magnolia Million Dollar Baby Schindler's List Starman The Aviator Babel The Door in the Floor Empire of the Sun Finding Neverland Der Untergang The Illusionist Monster NaPolA Onskan Red Seven Years in Tibet Slumdog Millionaire There Will Be Blood Unforgiven Walk the Line Lenke til kommentar
duda Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Har litt vanskeligheter med å ramse opp filmer, da det ofte for meg plutselig står helt stille. Men det jeg kan si er vel at de fleste "profilerte" drama filmene har jeg sett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) This is England var utrolig bra! Endret 12. februar 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Riktig tråd Ta dette i denne tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg