CheeseSucker Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Negler Endret 13. februar 2009 av CheeseSucker Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Man bør jo file neglene sine, uansett hvor feminin man føler seg, for det gir tross alt det peneste resultatet. Klipper man blir det hakkete og rart. Filing er tingen. Det var forresten et jævlig ekkelt bilde, CheeseSucker =/ Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ikke går det an å plukke opp små skruer Hvordan klarer du IKKE det med lengre negler? Det blir jo mye enklere å plukke opp små ting når man har negler, med mindre du har ekstremt (unaturlig mye) tynne fingrer Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Man bør jo file neglene sine, uansett hvor feminin man føler seg, for det gir tross alt det peneste resultatet. Klipper man blir det hakkete og rart. Filing er tingen. Det var forresten et jævlig ekkelt bilde, CheeseSucker =/ Regner med at du er jente? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Man bør jo file neglene sine, uansett hvor feminin man føler seg, for det gir tross alt det peneste resultatet. Klipper man blir det hakkete og rart. Filing er tingen. Det var forresten et jævlig ekkelt bilde, CheeseSucker =/ Regner med at du er jente? Mye mulig, gitt! Men filing er uansett det beste. Hvis du er redd for ryktet ditt, kan du bare gjemme fila og ikke fortelle noen hvordan du har fått så flotte negler. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har aldri bitt negler før. Gjør det noen ganger hvis jeg må få vekk noe av neglen hvis det ikke er noen saks/negleklipper tilstede. Så har slike negler som på bilde 2, bare litt lenger. Har aldri hatt problemer med tastatur, touchpad (som jeg alltid bruker), gitar. Får ikke vondt hvis jeg bøyer neglen(forover, ikke bakover ) , og sjelden den brekker. Vet ikke helt hvorfor jeg nevner dette i denne tråden egentlig Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Man bør jo file neglene sine, uansett hvor feminin man føler seg, for det gir tross alt det peneste resultatet. Klipper man blir det hakkete og rart. Filing er tingen. Det var forresten et jævlig ekkelt bilde, CheeseSucker =/ Regner med at du er jente? Mye mulig, gitt! Men filing er uansett det beste. Hvis du er redd for ryktet ditt, kan du bare gjemme fila og ikke fortelle noen hvordan du har fått så flotte negler. Er nok ikke noe fare for ryktet mitt akk Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg bet negler før, men bestemte meg for å slutte. Det var litt rart i starten, faktisk som beskrevet i denne tråden. Neglene ble liksom i veien selv da det bare var ca. 1mm hvit rand på dem. MEN det virket som fingrene tilpasset seg lengre negler etterhvert, og nå er fingrene normale og neglene treffer ikke lenger først ved bruk av f.eks tastatur, selv med over 2mm hvit rand. Er dog litt rart å plutselig oppdage at neglene er modne for klipping Ps. Hvis man gjør seg flid med neglsaksa, er det mulig å få neglene rimelig jevne og fine uten filing. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er nok ikke noe fare for ryktet mitt akk Så bra, det er det bare å file i vei! :b Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du får ikke skikkelig gitarlyd uten ordentlige negler. Nok et område det går an å nerde på. http://www.learnclassicalguitar.com/shaping-your-nails.html Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Må først ha noe å file på Meste er borte for å si det slik. hehe Uansett så driter jeg egentlig i hvordan de ser ut, hendene mine er så trælete å stygge fra før Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Man bør jo file neglene sine, uansett hvor feminin man føler seg, for det gir tross alt det peneste resultatet. Klipper man blir det hakkete og rart. Filing er tingen. Er du litt nøyaktig så er det ikkje noko problem. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Mja...joo...men det blir mye pirkearbeid, da. Dessuten kan jeg umulig se for meg at man vil oppnå den samme glatte avrundingen på neglen som man gjør ved filing. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bare å kjøpe en klipper som buer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Okai, nå måtte jeg faktisk google negleklippere. Mange fine, gitt, men jeg er fortsatt i tvil om det blir like pent. Jeg skal likevel være storsinnet nok til å holde muligheten åpen. Lenke til kommentar
anonymus01 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg er mann, og har hatt lange negler flere ganger - noen ganger opp mot en centimeter (hvitt). Burde vi ikke ha kommet såpass langt når det gjelder likestilling, at lange negler ikke bare skal være "forbeholdt" menn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå