Ståle Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg har vært en neglebiter så lenge jeg kan huske. Men så sluttet jeg nylig. Litt på grunn av år med masing, og mest på grunn av at jeg kjedet meg (førstegangstjeneste) Så nå har jeg lange negler. Men, hverdagen min har bare blitt værre. Ikke går det an å plukke opp små skruer, siden jeg ikke kan ta dem med fingrene lenger, men må fange den i hulrommet mellom fingeren og neglen. Og jeg er redd for å skrape opp tastaturet og pcen siden neglene som oftest kommer først i kontakt med tastene. Eneste positive er at det går an å bruke touchtelefonene uten pinne da Men touchpadden på laptoppene er vanskelig. Og jeg er redd for å knekke dem. Nå har jeg så lange negler at de akuratt går utenfor fingeren. Er det for langt? Kan det være derfor jeg har problemer? Endret 11. februar 2009 av Ståle Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor skal menn ha lange negler? Lettere å lære/spille enkelte flamencoteknikker på gitar! Det er hvertfall eneste grunnen for at jeg en sjelden gang sparer neglene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Menn skal ikke ha lange negler derimot skal de være rene og pene. 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Biter negler og spiller gitar jeg og. Men rene er de uansett. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Nå snakker jeg ikke om slike negler. Men mer som disse. Istedenfor slikt. Endret 11. februar 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Klippe med saks? Bildene du viste er enten for lang eller for kort. Bruk en vanlig neglesaks for å få en mellomting. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mine er som på bilde 3. Er neglebiter som jeg alltid har vært. Pleier ofte å bite på huden også, den som er liksom rett ved siden av neglen jeg nettopp har gnagd bort. Vet ikke om det er så bra helsemessig, så har vurdert å gå i innkjøp av et slikt middel som smøres på fingrene, som smaker drit når fingrene kommer i munnen. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hvor står det at menn skal ha lange negler? går vel an å klippe dem. Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bruk neglklipper og kjør den gyldne middelvei. Såpass lange negler som på bilde 2 er styygt. =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hvor står det at menn skal ha lange negler? går vel an å klippe dem. Det stusser jeg også på egentlig. Negleklipper er tingen og kan gjøres når det trengs. Lange negler er djevelens grep- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Når jeg sa lange negler, mente jeg lenger enn når man biter dem. Bare så det er klart. Det er uendelig langt for meg, som aldri har hatt lenger enn jeg har hatt dem skjønner dere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) På eit punkt endrar dei farge, eg klypper dei ned til den lengda og lar dei vokse ein millimeter og to før neste klypping. Lange, skitne negler er grusomt stygt. Endret 11. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jau, jeg pleier å klippe bort der hvor neglene blir hvite Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bare irriterende med lange(et par mm) negler, det blir vanskelig å skrive på tastaturet og de pleier å bli bøyd, noe som gjør pokkers vondt. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Spiser negler hele tiden jeg, godt med litt makaroner sier bare jeg Når det ikke er igjen noe negler, så biter jeg skinn rundt neglene og på knokene. Bon appetitt Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Huff, jeg dreiv med å rive neglene mine da jeg var liten. Nå har jeg negler som på bilde 2 der, og det er egentlig perfekt. Akkurat lange nok til å åpne colabokser, lirke flis ut av fingeren og annet trivielt stuff. Bare bruk neglklipper og moderer lengden til sånn du liker det. Tar ikke mer enn 2 minutter. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har maksimalt korte negler på venstrehånda, mens lange og trimmete (filer de) negler på høyre. Dette kun fordi jeg bruker de til å spille gitar, men alikevel. Et evig stress å holde på med :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Neglebiting er uhygienisk og gir ikke akkurat et særlig pent resultat. Ser virkelig ikke problemet med å klippe/file neglene en gang i blant for å få dem til å se litt anstendige ut. Syns forøvring at neglebiterfingre ser mye styggere ut enn fingre med stelte negler. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg og sliter med naglebiting. Har gjort det så lenge jeg kan huske. Har prøvd og slutte mange ganger og, men får det aldri til. Testet og smurt på sån ting du får kjøpt på apotek, men det gjorde meg ingenting, biter de lell. Jeg har ikke noe mot å bite negler, men jeg biter så langt ned at jeg får så vondt at jeg ikke klare og klemme, eller ta på noe.. Jeg klarer og spare i noen dager, men vist jeg f.eks ser på en spennende film eller noe, så biter jeg helt uten at jeg merker det selv. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Den enkleste lösningene på det store negle-problemet ditt: Klipp neglene :!: Endret 13. februar 2009 av Elgjeger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå