Gå til innhold

Driftsikker, rask telefon, mye SMS


Mixy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sist jeg skulle ha meg telefon sto det mellom noe helt enkelt, og touch pro, det blei touch pro. Nå viser det seg ikke overraskende at jeg ikke benytter de funksjonene jeg så for meg, og har derfor ikke bruk for den.

 

Skal derfor "bytte den inn" i en motsetning. Den skal være helt enkel med vanlig utforming, jeg liker kvalitetsfølelse så gjerne aluminiumsdeksel. Har sett litt på både 6500 Classic og 6220. Den må uansett være rask, det er viktigste kriterie. Minijack/medfølgende overgang er også et stort pluss da jeg eventuelt kan finne på å bytte ut MP3 spilleren (da kommer jo også batterikapasitet eventuelt i tillegg)

 

Håper noen kan gi meg et råd her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Nokia 6500 Classic og kvalitetsfølelsen på denne telefonen er helt utrolig! Ankepunktet er det interne minnet, litt svakt batteri ( lader min hver 3-4 dag ved middels bruk ) og ikke verdens beste kamera. Ellers er den fantastisk på grunn funksjoner, kjapp og solid! :)

 

Uten tvil den beste telefonen jeg har hatt til dagsdato :)

 

Nokia 6500 Classic review

Endret av Star
Lenke til kommentar

Tastaturet er relativt lite og som jeg nevner i brukertesten min, nedfelt. Føltes unormalt og uvant i begynnelsen.. I forhold til min gamle U700 som hadde noe bedre taster er imidlertid 6500'n såpass responsiv at jeg foretar mye færre tastetrykk enn U700 som alltid hang etter..

 

Jeg hadde prøvd den i butikk og sett om det er noe du klarer å leve med :) Har man svært store fingre, er superivrig sms'er og vant til svært godt tastatur kan man muligens bli litt skuffet. Jeg er likevel av den oppfatning at det er en vanesak og jeg vil heller ha litt knotete tastatur enn treig respons :)

Endret av Star
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...