-=Petter=- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei Har et spm, noen som vet om dette er virus eller ikke, kan ikke si jeg har hørt noe om Microsoft gjør noe slikt, er ekte Windows også. Noen sett noe lignende? PCn låser seg helt etter tiden har gått ut, akter ikke prøve i tilfelle det skjer noe som er enda værre... Sett noe? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ser ut som virus av noe slag. Anbefaler at du skaffer deg antivirus fort som mulig og fjerner det før den gjør ytterligere skade. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja ser ut som et tulleprogram,har skrevet en del av dem selv som kaller på shutdown funksjonen i win. Kan selfølgelig være noe annet,så kjør igjennom Veiledningen post loggene her i tråden din. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Går ca et kvarter før det kommer, også får man vel ca 1,5 min til det låser hele pcn... Men da er det i hvertfall ikke noe som er orginalt fra Microsoft Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Ja ser ut som et tulleprogram,har skrevet en del av dem selv som kaller på shutdown funksjonen i win. Kan selfølgelig være noe annet,så kjør igjennom Veiledningen post loggene her i tråden din. Her er det linket til noe man ikke kommer inn på, kommer bare opp noe passord greier. Hva var det? Noen som har et forslag hvordan man fjerner dette? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 følg veiledningen som er linket øverst i signaturen min Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja sorry linken min ble feil,følg det i posten over da kommer du til veiledningen. veiledningen er også sticky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå