ebso86 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hei! Jeg lasta ned Little Big Adventure ISO`en fra eDonkey Men jeg får ikke spillet til å virke, MÅ jeg brenne ISO-en ut på cd og så spille det derfra? vil dette spillet fungere i XP? Spillet er forresten Abandonware (for å ha sagt det) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Du får hilse TST. Jeg er trøtt. Noe jeg ikke fikk med meg? Hvorfor skal han hilse? Er det ikke lov til å laste ned abandonware? Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Joda.. Little big adventure 1 funker i xp det, jeg har i hvert fall fått det til.. skulle gjerne hatt en bedre versjon med lyd osv da.. Uansett, det finnes altså en patch laget av en fan..du finner den blant annet her: http://aw.localhost.ee/aw/view/755.html tror bare jeg kjørte alle filene, så funka det etter hvert.. PS. lyst til å sende meg den iso-fila, har selv lett etter spillet..? Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 little big adventure selges fortsatt, så hvordan kan det da være abandonware? :-? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 little big adventure selges fortsatt, så hvordan kan det da være abandonware? :-? Jo, kan godt være. Det jeg skrev i min første post gjelder bare om spillet er abandonware. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hvorfor skal han hilse? For jeg regnet med at TST kom til å stenge tråden ganske kjapt. Jeg tok feil. Er det ikke lov til å laste ned abandonware? Abandonware er bare et fint ord for dette-spillet/programmet-er-så-gammelt-at-vi-satser-på- at-rettighetsinnehaverene-ikke-gidder-å-saksøke-oss. Vel, i praksis. Rettighetsbeskyttelsen går nemlig ikke ut før etter laaang tid. Tror ikke utgiveren av LBA ser saken likeledes an som ebso86, for å si det mildt. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei! Jeg lasta ned Little Big Adventure ISO`en fra eDonkey Men jeg får ikke spillet til å virke, MÅ jeg brenne ISO-en ut på cd og så spille det derfra? vil dette spillet fungere i XP? Spillet er forresten Abandonware (for å ha sagt det) Mvh. Erik smart du gitt! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Spillet kom ut for i 95 eller noe sånn. Er nå 8 år gammelt! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Spillet kom ut for i 95 eller noe sånn. Er nå 8 år gammelt! Og så? Star Wars kom ut for 25 år siden, Rebel Assault kom for 8 år siden. tror du George Lucas synes piratkopiering er greit av den grunn? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Spillet kom ut for i 95 eller noe sånn. Er nå 8 år gammelt! Og så? Star Wars kom ut for 25 år siden, Rebel Assault kom for 8 år siden. tror du George Lucas synes piratkopiering er greit av den grunn? Jeg har faktisk spurt litt i butikker og de hadde ikke spillet, kunne ikke skaffe heller. Hadde ikke hørt om det. Så derfor lastet jeg det ned fra nettet. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg får ikke til å bruke LBAwin....... Kommer bare opp den første skjermen, det står "adelain" og bilde av en hest. Så detter spillet ut og går tilbake til windows! Hva må jeg gjøre? Mvh. Erik Lenke til kommentar
spboy Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Fint å kunne laste ned lovlig, når butikkene har problemer med å skaffe spillet. Er det vanskelig å registrere seg på disse engelske sidene ? Koster velll penger ?!!! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Fint å kunne laste ned lovlig, når butikkene har problemer med å skaffe spillet. Er det vanskelig å registrere seg på disse engelske sidene ? Koster velll penger ?!!! Nei koster ikke penger.... Kan jo se på http://www.freeoldies.com og se om du finner noen av de gamle klassikerene du alltid har hatt lyst å prøve igjen! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Tak for rettinga LarsC! Leste litt om "abandonware" for en liten stund siden. Fattet ikke så veldig mye hvordan det funket (var i trøtt tilstand, akkurat som nå). Det tar da veldig lang tid før spill virkelig blir det.. Ja, ja. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har lyst til å skaffe meg Little big adventure 2...hadde det for 2 år siden , så lånte jeg det bort og fikk det aldri tilbake :x så nå husker jeg ikke så mye fra det heller så det hadde vært morro å skaffe det....noen som vet hvor jeg kan skaffe det? ville blitt Takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå