Gå til innhold

Little big adventure 1, Får ikke til å virke!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lasta ned Little Big Adventure ISO`en fra eDonkey

Men jeg får ikke spillet til å virke, MÅ jeg brenne ISO-en ut på cd og så spille det derfra? vil dette spillet fungere i XP?

Spillet er forresten Abandonware (for å ha sagt det)

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda.. Little big adventure 1 funker i xp det, jeg har i hvert fall fått det til.. skulle gjerne hatt en bedre versjon med lyd osv da.. Uansett, det finnes altså en patch laget av en fan..du finner den blant annet her: http://aw.localhost.ee/aw/view/755.html

tror bare jeg kjørte alle filene, så funka det etter hvert..

PS. lyst til å sende meg den iso-fila, har selv lett etter spillet..?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal han hilse?

For jeg regnet med at TST kom til å stenge tråden ganske kjapt. Jeg tok feil.

Er det ikke lov til å laste ned abandonware?  :roll:

Abandonware er bare et fint ord for dette-spillet/programmet-er-så-gammelt-at-vi-satser-på- at-rettighetsinnehaverene-ikke-gidder-å-saksøke-oss. Vel, i praksis.

Rettighetsbeskyttelsen går nemlig ikke ut før etter laaang tid. Tror ikke utgiveren av LBA ser saken likeledes an som ebso86, for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg lasta ned Little Big Adventure ISO`en fra eDonkey  

Men jeg får ikke spillet til å virke, MÅ jeg brenne ISO-en ut på cd og så spille det derfra? vil dette spillet fungere i XP?

Spillet er forresten Abandonware (for å ha sagt det)

Mvh.

Erik

smart du gitt!

Lenke til kommentar
Spillet kom ut for i 95 eller noe sånn.  

Er nå 8 år gammelt!

Og så? Star Wars kom ut for 25 år siden, Rebel Assault kom for 8 år siden. tror du George Lucas synes piratkopiering er greit av den grunn?

Jeg har faktisk spurt litt i butikker og de hadde ikke spillet, kunne ikke skaffe heller. Hadde ikke hørt om det.

Så derfor lastet jeg det ned fra nettet.

Lenke til kommentar
Fint å kunne laste ned lovlig, når butikkene har problemer med å skaffe spillet.

Er det vanskelig å registrere seg på disse engelske sidene ?

Koster velll penger ?!!!

Nei koster ikke penger....

Kan jo se på http://www.freeoldies.com og se om du finner noen av de gamle klassikerene du alltid har hatt lyst å prøve igjen!

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å skaffe meg Little big adventure 2...hadde det for 2 år siden , så lånte jeg det bort og fikk det aldri tilbake :grumpy: :x

så nå husker jeg ikke så mye fra det heller så det hadde vært morro å skaffe det....noen som vet hvor jeg kan skaffe det?

ville blitt :woot::p:woot::p

Takk!! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...