Gå til innhold

Dette er ytelse!? Eller...

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke til å kjøpe meg dette systemet (enda)

Skal ha ny pc på slutten av sommeren. (kartlegger markedet)

Mener dere at det er TOTALT bortkastet å kjøpe noe av dette?

Ja, jeg vet at mange av disse komponentene ikke er i butikken enda men det er ikke noe topic.

Dette med å plukke fra "midtre hylle" og klokke er ikke jeg fan av.

Kjøp det beste,sykeste,dyreste who gives a shit!? og klokk DET som et helvete. så synd a det svir i lommeboka da!

Bare det overkjører alt annet. (av hjemme pc'r)

Kunne tenke meg å kombinere dette med Vapo eller WaterChill+++

Noen flere gode, seriøse eller intelligente innspill?

(jaja, fjortis preik fra min side) LOL

System:

Asus P4C800/DELUXE Hovedkort S478/800mhz I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD, Raid

Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 512kB "Northwood"

Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200LL DIMMs

Maxtor S-ATA/150 120GB 7200RPM 8MB DiamondMax Plus 9, 8 MB cache

Hercules 3D Prophet 9800PRO 256MB DDR AGP,ATI Radeon9800PRO,TV-Out/DVI,Retail

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tar råtta på det meste!!!

System:

Asus P4C800/DELUXE Hovedkort S478/800mhz I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD, Raid

Hercules 3D Prophet 9800PRO 128MB DDR AGP,ATI Radeon9800PRO,TV-Out/DVI,Retail  

SUM 19 429.00Kr

SO WHAT.....om 3 mnd er det skrot....... :grumpy: Tullepost alså

PS. det tar IKKE rotta på det meste nei det finnes mye bedre systemer enn det om du hadde giddet å lete :lol:

Lenke til kommentar
Denne tar råtta på det meste!!!

System:

Hercules 3D Prophet 9800PRO 128MB DDR AGP,ATI Radeon9800PRO,TV-Out/DVI,Retail  

SUM 19 429.00Kr

SO WHAT.....om 3 mnd er det skrot....... :grumpy: Tullepost alså

PS. det tar IKKE rotta på det meste nei det finnes mye bedre systemer enn det om du hadde giddet å lete :lol:

Kommer jo helt an på hva han skal bruke det til da. Han tenker vel på gaming, så da er det jo så godt som det beste av det beste. Hvis man utelokker overklokkede systemer da.

Lenke til kommentar

Tullete skrytepost, og han lurer jo ikke på noe. Post'en er skrevet som ren skryt. Skulle heller ikke forundre meg om han ikke skal kjøpe pc'en, men bare vil skryte av noe han aldri kommer til å kjøpe. Uannsett så er det en tullete og unødvendig post.

Håper noen moderatorer gir han en advarsel og stenger denne posten.

Lenke til kommentar

Skrytepost vel....noen av de komponentene det er snakk om er ikke kommet ut enda og f.eks 3,0 ghz intel 800 fsb prosessoren er jo trukket tilbake pga feil...regner ikke med denne vittigperen har fått det med seg....og Hercules sin radeon 9800 pro kommer ikke ut før om 1,5 mnd så dette er totalt bortkastet...håper tråden blir stengt snart :grumpy:

Lenke til kommentar

Det aller beste ville vert å vente til et par uker før du virkelig begynner å bestille komponenter for markede er hele tiden i bevegelse...det kommer stadig nye ting her og der. Slike poster som dette er dem du setter opp rett før du skal kjøpe pc for for det er umulig å se framover i tiden med så mye utvikling som det er nå :wink:

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kjøpe en av de sinnsykt råe Duron cpu`ene

Og den mega ville apacer rammen kombinert med et dritfett hk fra aopen?

I tillegg til det megaville geforce 3 ti200 !

Og en megafet maxtor 20 gb hdd?

Sinnsvak ytelse skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
Aldri helt skjønt poenget med sånne poster....

Hva er det du vil fram til?

At alle skal ligge flat for deg og si "jeg vil være venn med deg for du har kjøpt ny pc"?

Mvh.

Erik

Meget bra poeng! Har lenge lurt på hva poenget er med slike poster! Det er ikke poeng å kjøre det feteste på markedet ettersom det ikke er behov for den ytelsen enda, og du får lite for pengene, prisene er skyhøye fordi det er lavt opplag produsert av de enhetene, og de ulike produsentene vil tjene inn igjen det de har lagt ut! Så om du kjøper det nest beste, er det ofte vel så lurt!

-Chief- :woot: @ TG

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kjøpe en av de sinnsykt råe Duron cpu`ene

Og den mega ville apacer rammen kombinert med et dritfett hk fra aopen?

I tillegg til det megaville geforce 3 ti200 !

Og en megafet maxtor 20 gb hdd?

Sinnsvak ytelse skal jeg si deg!

Eller den helrå 8088 maskinen med

8MHz Intel 8088 CPU

640KB minne

20MB HDD

5¼" floppy drive

IBM compatible keyboard

14" RGB skjerm

Osram lyspære i lampe mountet til desktop kabinettet med dobbelsidig teip!

Der!

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar
3,0 ghz til intel med 800 fsb ble jo trukket tilbake pga at den var ustabil og hadde mange feil  :-?

og hercules radeon 9800 pro kortet komemr ikke ut før i slutten av mai/ begynnelse av juni   så du må nok smøre deg med toldmodighet :p

Det var vel å ta vel hardt i , det som skjedde var at der var oppdaget enkelte små stblitetsproblemer på noen få eks, derfor venter de med å sende prosessorn ut på markede inntil dette er løst. Det synest jeg er bra for da kan man vere sikker på at det som man kjøper er 100%.

Men slabbedasken har vel lyst til å få en fjer til 1000 høns.

Skjønner ikke helt hva som var så galt med tråden, har sett utallige slike her på forumet med oppsett av de råeste XP barton prosessorne, og da har det vert en veldig positiv respons. Merker meg også at de fleste negative kommentarer her kommer fra amd folk, er det fordi dere føler dere ikke henger med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

synes nå fortsatt det er morsomt med overklokkingen av barton cpuen 4200+ som mildt sagt grisebanket intel på hvert område..

ekstra morsomt at det igjen beviser hvor lite antall mhz betyr...

foruten det - snekker`n : var det kun oppdaget enkelte små stabilitetsproblemer ?

"Nærmest samtidig med Intels lansering av Pentium 4 3.0 GHz med 800 FSB, fant selskapet uregelmessigheter ved prosessoren. Nå er levering av prosessoren utsatt på ubestemt tid."

det høres ikke ut som enkelte "små" stabilitetsproblemer når de utsetter den på ubestemt tid..

menmen, du vet nok best om intel`s problemer..

det har vært likt antall poster vil jeg våge å påstå når det gjelder råeste barton og intel cpuer, men jeg har ikke lagt merke til at slike topic har fått en veldig positiv respons,og uansett så er det fortsatt en ting som skiller slike topic, de som setter opp amd oppsett har rent generelt hatt et spørsmål om oppsettet der de ber andre komme med tips til eventuelle bytter, i motsetning til slike topic som dette som først og fremst er skryte-topic. For det meste så er de som kommer med positiv respons gjengangere som gir positiv respons til både intel og amd oppsett fordi det rett og slett er et bra oppsett, tror du prøver å vri litt vel mye på en ikke-eksisterende situasjon.

sist men ikke minst, jeg har lest en del av postene dine og det virker som du har litt innsikt, det at du da kommer med et så tåpelig utsagn som du gjorde på slutten overrasket meg..

for du av alle personer burde vite hvordan dagens situasjon er, amd er på vei forbi.

Lenke til kommentar
synes nå fortsatt det er morsomt med overklokkingen av barton cpuen 4200+ som mildt sagt grisebanket intel på hvert område..

ekstra morsomt at det igjen beviser hvor lite antall mhz betyr...

foruten det - snekker`n : var det kun oppdaget enkelte små stabilitetsproblemer ?  

"Nærmest samtidig med Intels lansering av Pentium 4 3.0 GHz med 800 FSB, fant selskapet uregelmessigheter ved prosessoren. Nå er levering av prosessoren utsatt på ubestemt tid."

det høres ikke ut som enkelte "små" stabilitetsproblemer når de utsetter den på ubestemt tid..

menmen, du vet nok best om intel`s problemer..

det har vært likt antall poster vil jeg våge å påstå når det gjelder råeste barton og intel cpuer, men jeg har ikke lagt merke til at slike topic har fått en veldig positiv respons,og uansett så er det fortsatt en ting som skiller slike topic, de som setter opp amd oppsett har rent generelt hatt et spørsmål om oppsettet der de ber andre komme med tips til eventuelle bytter, i motsetning til slike topic som dette som først og fremst er skryte-topic. For det meste så er de som kommer med positiv respons gjengangere som gir positiv respons til både intel og amd oppsett fordi det rett og slett er et bra oppsett, tror du prøver å vri litt vel mye på en ikke-eksisterende situasjon.

sist men ikke minst, jeg har lest en del av postene dine og det virker som du har litt innsikt, det at du da kommer med et så tåpelig utsagn som du gjorde på slutten overrasket meg..

for du av alle personer burde vite hvordan dagens situasjon er, amd er på vei forbi.

Det var oppdaget enkelte små ustbiliteter ja, hvor lang tid det tar å rette disse vet ikke jeg og har heller ikke uttalt meg om det. Når det gjelder andre poster som jeg sikter til er det et utall av dem med bla det klassiske AMD RULES, noe som er det dummeste jeg ser, forøvrig så er det meg rivende likegjyldig hvem som produserer den raskeste prosessorn da jeg har forlatt amd til fordel for intel av helt andre grunner bla stablitet, det er vel ikke for ingenting at over 90% av bedrifts pcèr bruker intel. Når det gjelder min reaksjon på andres negative holdning til denne posten skulle det vel vere nok å vise til "eventyrposten" pc til 50000, der det er 147 svar og 4887 visninger, burde ikke den vert slaktet da i denne er det jo bare en pc til 19000.- og i tillegg er det en del av de samme guttene som har svart på begge positivt på den ene og slakt på den andre, får liksom ikke sånne holdninger til å henge helt på greip

En annen er 12000 pc der en spør om en amd pc med 42 svar???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...