jimdidr Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så dette er vell teknisksett mitt første studio portrett, men jeg legger det opp for kritikk på "dragan" effekten. Før og etter heavy redigering (ca 25minutters arbeid.) Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 beklager å si det, men tror hadde foretrukket en enklere touchup av originalen. såg litt syk ut på det redigerte, syntes ikke det var noe særlig fint grønnstikk i huden. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 den redigerte er utvilsomt bedre i mine øyne. Bra jobba! Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Takk for tilbakemeldingene så langt. BUMP. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Blei klart bedre med redigeringen, det er det ikke noe og si på, men syntes ikke redigeringen passet heeelt til bildet.. Ser nesten egentlig bare ut som aged photo som present i lightroom.. Men det redigerte bildet gir mye mere punch enn det originalet som bare var tamt i forhold til.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Looken til Dragan har ikke denne typen fargestikk, og er generelt mye mindre highpass-ish. Ellers tror jeg bildet blir for normalt til å passe helt med hans stil =) Helt klart kulere enn utgangspunktet; men du legger lista ganske høyt når du nevner at du har redigerte det i Dragan stil, for da sammenligner jeg med han, også ^^ Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Takker for all tilbakemelding jeg må prøve meg på en ny versjon, røffere og litt mindre "cepia" stikk ? Jeg bruker å legge lista høyt, sikt på sola så treffer du månen (Potensielt så smeller våpnet av i hendene dine...) Jeg hoppet over ett steg hvor man mørklegger mye og maler tilbake lyset fordi det ikke passet lys -settingen, ellers så var vell ikke tutorialen jeg lærer fra helt offisiel men skal prøve igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå