Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama "snoker" i privatlivet mitt

Gjest ParanoidMann

Anbefalte innlegg

Gjest IkkeLengerSåParanoidMann
Bare sånn for min egen paranoide tankegang, nå må du love meg og være ærlig, du poster som anonym så du kan være så ærlig du bare kan uten konsekvenser, finnes det en liten bitteliten mulighet for at du noen gang kunne rørt venninna di? Håper du kan svare meg ærlig på dette, jeg skal ikke bjeffe eller noe, I promise..

Hehe, ikkeno stress...

*Hun er en så god venn at jeg ikke ville tatt sjansen på å ødelegge noe pga. et ligg.

*Hun er eksen til bestekameraten min, som også forresten skal være forloveren i bryllupet mitt til sommeren.

*Datteren til henne OG bestekameraten min er venn med datteren MIN.

*Hun er egentlig på en måte som en søster for meg.

Så nei, jeg kunne ikke rørt henne :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest IkkeLengerSåParanoidMann

:new_woot:

Er tydligvis mange som mener at man ikke bør henge med folk av motsatt kjønn når man har dame/type...

Kanskje det bare er jeg som er unormalt tollerant ;) Har liksom ikke noe problem med det jeg, om det er jeg som henger med ei venninne eller dama som henger med en kompis.

Er det virkelig så rart? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Kjenner meg litt igjen i denne situasjonen..

Bare at det er jeg som er jenta! Kjæresten min har veldig god kontakt igjen med en han tidligere har holdt på med.. De bestemte seg for å bare være venner fordi det funker best sånn.. Han har innrømmet for meg at han fortsatt ikke er helt over henne og at han heller vil være venn med henne enn å miste henne! Jeg synes det er utrolig vanskelig å takle og han har til og med sakt at OM det skulle bli mer følelser osv så skal han si ifra med en gang.. "veldig betryggende" ikke sant!?

Nå har det seg sånn at han er veldig hemmelighetsfull med mobilen osv.. Sender MANGE meldinger heletiden og sitter der med det gliset sitt! Han er også slik som trådstarter som er svært flørtete av seg.. Altså måten han er med jenter på, han flørter. Fordi det tydeligvis er det han kan! Har snakket med han om dette men han sier at det er helt ubevist..

Problemet er da at jeg en dag mens jeg kjedet meg uten å spørre drev å tittet litt på mobilen hans.. Skulle egentlig bare sjekke en mld som han nettopp hadde vist meg fordi jeg var opptatt og ikke fikk den med meg.. Vi drev å planla en fest eller noe og da sendte han mld for å innvitere folk osv.. Jeg ble rett og slett nysgjerrig og sjekket videre nedover på sendte meldinger.. Der var det mange meldinger til forskjellige jenter.. På en av disse mld sto det: "ville bare sende en mld for å si god natt :) " Er dette grunn til bekymring? Var også en annen mld til en han ikke viste hvem var som han tydeligvis hadde bedt om å sende bilde av seg selv.. Så hadde han svart "du var jo søt :)"... Dette viser den "flørtete" oppførselen hans!

Hvordan skal jeg takle dette "forholdet" mellom dem?

Burde kanskje startet en ny tråd men....

Lenke til kommentar

Nei fy fader.. Jente, ikke la deg bli dørmatta hans! Har hatt altfor mange venninner som har vært i lignende situasjon, og du fortjener MYE bedre enn sånn oppførsel fra han. Hva er det han mener med "om jeg skulle få følelser.." og at han ikke er helt over henne?

Nei, håper du drar fra han og smeller døra igjen etter deg..

Sorry hvis jeg er for brå, men jeg misliker sterkt at gutter sier sånt.. Hvem tror han at du er? Bare en fallskjerm han skal ha sånn for sikkerhets skyld?

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne gi det en sjanse.. Vi har planer om å flytte sammen til sommeren og alt.. Han har virkelig alt annet..

Men godt at noen andre ser det som et problem også! Har sagt det til han.. Han sa "viste ikke at det plagde deg så mye, men jeg skal prøve å skjerpe meg.. " Han ble selvsagt sur for at jeg sjekket mobilen hans.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det heller :( Jeg vet jo egentlig at jeg vil finne noe dritt der :p

Har jeg rett til å nekte han kontakt med henne? Har foressten aldri møtt henne.. Jeg missliker tanken på at han skal ta hun med i leiligheten og se film osv.. De har heller ingen felles venner.. Så når de er sammen er det kun de to.. De har ikke vært sammen på omtrent 1 år.. Men de siste mnd har de snakket MYE på mld, facebook, msn osv.. De planlegger å møtes snart igjen..

Lenke til kommentar

Svaret på spm ditt er ja! Selvsagt har du gyldig grunn til og være mistenksom :yes: Og jeg mener at det er i din fulle rett til og sette ned foten og si at du ikke vil at han skal være med henne. At han skal kutte kontakten. Hvis han nekter, ja da hadde jeg begynt og lure på hvorfor..

Og neste gang han blir sur for at du sjekker mobilen hans, så får han bare blir sur. Du har rett til og passe på deg selv, og vite om han leker med andre jenter..

Edit: hvis han absolutt skal møte henne igjen, ja da hadde jeg faen meg blitt med! :!: seriøst..

Hilsen jente!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke du har rett til å sjekke mobilen hans, og du har ikke noe å skulle si på at han blir sur. Om du vil stille han et ultimatum at han ikke får treffe jenta mer, så takle konsekvensene.

Og hvorfor kan ikke du bli med? Det kan jo bli kjempekoselig. Det er ikke noen grunn til at du ikke kan bli venn med henne.

Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke jeg har rett til å sjekke denne.. Angrer på at jeg gjorde det.. Var som sagt et engangstilfelle..

Jeg har ikke lyst til å stille et ultimatum nei.. Men jeg har lyst til at forholdet vårt skal fungere.. Og jeg ser ikke at det gjør det når han har kontakt med en jente han åpenbart har følelser for!

Kan ikke bli med fordi vi bor på tvers av landet... Dessuten når vi flytter sammen kan jeg jo ikke være med hver gang de skal være sammen.. Men selvfølgelig om de skal være venner så vil jeg nok være med å møte henne osv..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...