Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama "snoker" i privatlivet mitt

Gjest ParanoidMann

Anbefalte innlegg

Gjest ParanoidMann

Kenny/Tazor: Jeg prøver å overaske henne med middager, blomster, gaver, små "søte" meldinger/lapper o.l. fra tid til annen. Sexlivet har tatt seg kraftig opp etter en liten downslope vi hadde og jeg forteller henne at jeg er glad i henne og at hun er pen/søt/nydelig og fantastisk, men det virker ikke som det hjelper noe særlig.

Får på en måte følelsen av at hun bare er sammen med meg for å ikke være alene, og prøver å kontrolere hva jeg gjør/ikke gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde også blitt sur hvis kjæresten leste mine meldinger o.l for å kontrollere. Det føler jeg er noe helt annet enn det Linn beskriver. :)

Til trådstarter: Kjenner kjæresten din hun venninnen din?

Synes du ikke det er en form for kontrollering når man leser hverandres meldinger helt uten videre?

Lenke til kommentar
Kenny/Tazor: Jeg prøver å overaske henne med middager, blomster, gaver, små "søte" meldinger/lapper o.l. fra tid til annen. Sexlivet har tatt seg kraftig opp etter en liten downslope vi hadde og jeg forteller henne at jeg er glad i henne og at hun er pen/søt/nydelig og fantastisk, men det virker ikke som det hjelper noe særlig.

Får på en måte følelsen av at hun bare er sammen med meg for å ikke være alene, og prøver å kontrolere hva jeg gjør/ikke gjør.

Klart sexlivet tar seg opp når hun har en på si. To grunner til det. Først og fremst så blir en ekstra kåt av å ha god sex med andre. (Derfor vil det for nmange være en ide å ha litt partnerbytte etter noen år i sammen). Dernest for å kunne skjule en eventuell graviditet. Husk at en plass mellom 10 og 20% av alle barn i Norge vokseropp med en far som ikke vet at det ikke er deres barn.

Lenke til kommentar
Jeg hadde også blitt sur hvis kjæresten leste mine meldinger o.l for å kontrollere. Det føler jeg er noe helt annet enn det Linn beskriver. :)

Til trådstarter: Kjenner kjæresten din hun venninnen din?

Synes du ikke det er en form for kontrollering når man leser hverandres meldinger helt uten videre?

Nei. Kjæresten min leser ofte meldingene mine hvis han er i nærheten av mobilen min og det tikker inn en sms. Det gjør meg ingenting. Hadde han derimot nærmest hacket seg inn på mailen min/facebook og sjekket ting ut i det skjulte så hadde jeg følt det annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest ParanoidMann

Klart sexlivet tar seg opp når hun har en på si. To grunner til det. Først og fremst så blir en ekstra kåt av å ha god sex med andre. (Derfor vil det for nmange være en ide å ha litt partnerbytte etter noen år i sammen). Dernest for å kunne skjule en eventuell graviditet. Husk at en plass mellom 10 og 20% av alle barn i Norge vokseropp med en far som ikke vet at det ikke er deres barn.

Nå er det jeg som ikke har hatt lyst den siste tiden da, men for all del, jeg skjønner hva du mener.

Men har ikke tenkt på det på den måten før nå. Hørtes faktisk ikke så helt usansynlig ut heller :ermm:

Mirann: Ja, de kjenner hverandre litt. De ble kjent etter at vi ble sammen da, de har alltid hatt en god tone så skjønner ikke hvorfor hun skal være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Hun bedriver noe greier bak ryggen på deg. På seg selv kjenner en andre er det noe somheter. Stikk innom en familieteraput, men forbered deg på at det går til helvete og at ungen din snart har en stefar.

Alvorlig? Jeg er enig i mye av det du sier, men dette synes ihvertfall jeg høres helt banalt ut. Det er _hun_ som er mistenksom og snoker, men alikevel skal det være hun som er den som har en på si? Burde hun ikke gå _litt_ mer stille i dørene dersom det er fakta? Jeg synes det høres helt bakvendt ut ihvertfall. Grunnen til at noen snoker er vel fordi de er mistenksom/vil ha en viss kontroll ? Ikke fordi de selv har en på si?

Lenke til kommentar
Alvorlig? Jeg er enig i mye av det du sier, men dette synes ihvertfall jeg høres helt banalt ut. Det er _hun_ som er mistenksom og snoker, men alikevel skal det være hun som er den som har en på si? Burde hun ikke gå _litt_ mer stille i dørene dersom det er fakta? Jeg synes det høres helt bakvendt ut ihvertfall. Grunnen til at noen snoker er vel fordi de er mistenksom/vil ha en viss kontroll ? Ikke fordi de selv har en på si?

Jeg er langt i fra enig med brutal_mann, men det du sier er ikke helt rett. Det er typisk mennesker å angripe på denne måten om de har gjort noe galt. Dette er såklart ikke første konklusjonen man tar når dama snoker i privatlivet sitt, men det hadde helt klart vært en naturlig handling fra hennes side. Merka til tider når eksen løy mye at hun alltid prøvde å finne ting på meg og. Delvis for å slippe litt dårlig samvittighet (lettere å gjøre noe galt mot en person som ikke en plettfri selv), men også kanskje fordi hun leter etter en grunn for å slå opp og ikke tør å bruke sin egen.

Sier nå absolutt ikke at dette er riktig i trådstarters tilfelle, men det er alltid en mulighet.

Lenke til kommentar
Hun bedriver noe greier bak ryggen på deg. På seg selv kjenner en andre er det noe somheter. Stikk innom en familieteraput, men forbered deg på at det går til helvete og at ungen din snart har en stefar.

Jeg har, dessverre, en ganske bred erfaring når det kommer til utroskap. Både som den bedratte og den som kvinner bedro sin mann med. Det eneste disse damene alle hadde til felles var at de prøvde _alt_ for å få noe negativt på sin partner. Graden av hvor forbannet de til en hver tid var på sin partner hang nøye sammen med deres egen dårlige samvittighet.

Jeg påstår aldri at jeg er feilfri, eller alltid har rett, men jeg mener alvorlig at en i alle fall bør undersøke muligheten for at det jeg sier har hold i vikrleligheten. Mye fordi virkleigheten er mer kynisk, brutal og alltterlig enn hva en er villig til å tro.

Jeg vil faktisk gå så langt å anbefalle mennene her inne å ha et forhold til ei som bedrar sin mann. Det er fascinerende og skremmende å se hvordan den kvinnelige psyke fungerer i slike situasjoner.

Lenke til kommentar
På seg selv kjenner en andre...
Det eneste disse damene alle hadde til felles var at de prøvde _alt_ for å få noe negativt på sin partner. Graden av hvor forbannet de til en hver tid var på sin partner hang nøye sammen med deres egen dårlige samvittighet.

Ganske så sant. Dette er noe jeg selv har blitt utsatt for. Jeg har ikke orket å komme til bunns i det, hverken mens det forgikk eller etter forholdet var slutt, men eksen er "kjent" på byen for å si det sånn :yes:. Ikke minst har hun blitt observert av mine venner og kjente...og meg.

I mine forsøk på å fikse forholdet, ødela jeg meg selv; det er ikke lett å jobbe for begge når den andre bevisst/ubevisst motarbeider deg. Jeg oppførte meg som dyden selv. Bare jeg satt og snakte med en dame hun så på som en trussel, vanket det skjellsord og noen ganger (ofte faktisk) fysisk refs (uheldigvis liker jeg ikke SM :!: ).

Hvis det viser seg at vi har rett, må du tilgi henne, noe som er utrolig viktig i alle situasjoner hvor en blir sviktet. Alle gjør feil. Tenk på at barna har det best med to lykkelige foreldre, selv om de lever adskilt.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med Kenny Bones. Og det er ikke rart at dama di reagerer slik hun gjør siden du plutselig ble venn med hu hasjvenninna di igjen. Om du synes det er så forferdelig at dama di er sjalu på deg og henne så synes jeg du skal respektere dama di og kutte ut vennskapet og ikke sende sms eller dra bort for og røyke tjall. Du skal jo selvsagt få ha vennene du vil, men det er liksom litt suspekt at du plutselig får kontakt med henne igjen, jeg forstår dama di kjempeogdt.. Gjensidig respekt og hensyn ti hverandre. Men alt med måte såklart.

Har ikke lest tråden, men er det slik at du aldri har rørt henne? Aldri? Be honest..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest ParanoidMann

Sier du at det er helt normalt å ikke kunne være god venn med ei jente bare fordi jeg har dame? Det må da kunne gå ann å stole på den man er sammen med, og jeg reagerer ikke hvis hun har besøk av kompiser på kvelden/natta når jeg er på jobb f.eks...

Nå var det ikke sånn at jeg og "hasjvenninna" plutselig ble venner igjen. Vi har vært venner hele tiden, men har ikke vært så mye sammen en lang periode ;)

Og å røyke kommer jeg til å fortsette med, om det blir med henne eller noen andre (Gidder ikke å sitte å røyke alene. Det blir for lamt syntes jeg)

Og nei, jeg har ikke rørt henne på noen måte som ikke "er lov". Blir jo en hei-/hadde-klem når jeg kommer/går, men det begrenser seg til det :)

Lenke til kommentar

Vel, uansett hvordan forholdene rundt deg og denne venninna di er, så synes jeg at du da skal respektere dama di ved og ikke henge med henne. Om hun ber deg om det da selvsagt. Men det er dermed ikke sagt at dette er ok oppførsel fra dama di om hun reagerer slik mot alle jentevenner du har. Men om hun har en intuisjon om denne jenta, ja da skjønner jeg henne jævlig godt at hun er redd.

Sjalusi er ikke alltid negativt, og jeg synes en kjæreste skal vise hensyn om den andre vil det.. Med måte såklart.

Det er mulig hun stoler på deg, men jeg tviler på at hun stoler på venninna di..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

åååh... TS er et dophue som trenger noen å røyke med... Det forandrer jo alt!

TS, gjør dama di en tjeneste og forlat henne. Da slipper hun å belemre livet sitt med et pothode. Du ser det nok ikke selv, pothoder er jo perfekte i egne øyne, men dopet betyr mer for deg enn hva dama de gjør.

Lenke til kommentar
Gjest IkkeLengerSåParanoidMann
åååh... TS er et dophue som trenger noen å røyke med... Det forandrer jo alt!

TS, gjør dama di en tjeneste og forlat henne. Da slipper hun å belemre livet sitt med et pothode. Du ser det nok ikke selv, pothoder er jo perfekte i egne øyne, men dopet betyr mer for deg enn hva dama de gjør.

HAHAHAHAHIHIHOHOHOOOOO!!! :rofl:

Jeg skrev alt det der og det eneste du leser er "THC"... Du er jo litt søt og da ;)

Hender det noen gang at du tar deg noen pils eller et par drammer på lørdagskvelden? Hvis svaret er JA; vil du kalle deg selv en alkis? Eller er du en av disse übernorske dobbeltmoralistene som mener det er helt greit å drikke alkohol, men at cannabis er noen fæle greier fordi noen politikere har bestemt at det er sånn?

Du sier ofte mye smart brutal_mann, men dette var "major drawback" ass...

Melisma: De har snakka en del sammen i helga og det virker som hun skjønner greia litt mer nå. Jeg og dama har hatt det veldig fint i helga også forresten, selv om jeg snakka mye med denne venninna selv og.

Og sånn "for the record" så røyker jeg ikke ofte, en gang i blandt i godt selskap på samme måte som gjennomsnittsnordmannen drikker, så beklager å måtte skuffe deg brutal_mann, men hvis jeg er et dophue/pothode, så er 80 prosent av Norges befolkning alkoholikere :p

Lenke til kommentar
Gjest IkkeLengerSåParanoidMann

Ja, ikke sant :D Saken var nok bare at hun trengte å si sitt og høre hva venninna mi hadde å si også... De var i hvertfall skikkelig buddies når vi gikk hjem og stemningen har vært en helt annen ;)

Lenke til kommentar

Bare sånn for min egen paranoide tankegang, nå må du love meg og være ærlig, du poster som anonym så du kan være så ærlig du bare kan uten konsekvenser, finnes det en liten bitteliten mulighet for at du noen gang kunne rørt venninna di? Håper du kan svare meg ærlig på dette, jeg skal ikke bjeffe eller noe, I promise..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...