E.C. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Som de fleste sikkert vet så er det 2 forskjellige SideWinder mus (av de med kabel) + en trådløs SideWinder om jeg ikke husker helt feil. Saken er den at min MX518 har sakte, men sikkert begynt å dø, så jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en ny MX518. Så har da en jeg kjenner (men som bor ganske langt unna) en SideWinder mus (den "normale") som han brukte 1 gang, men ikke likte, den får jeg kjøpt for 400 inkl. det at han må sende den. Så selve poenget: jeg har det egentlig ikke så veldig lett med å venne meg til en ny mus, ihvertfall når det gjelder spilling, men etter å ha prøvd (eller rettere sagt kjent hvordan den ligger i hånda i vår Spaceworld-butikk) SideWinder X5 (den som er litt gay og mangler en del taster) så syntes jeg at den var grei nok. Spørsmålet er da: har noen av dere prøvd de begge? (X5 og den "normale")? På siden til MS så ser man at de er litt forskjellige i lengde, men har det en praktisk betydning? (Siden vår Spaceworld så klart ikke har den dyreste utgaven så jeg ikke får prøvd den) Takk for svar på forhånd PS: Sorry for mange parentes (greier ikke å unngå dem!!!) :!: Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 400 kroner er litt vell dyrt? Ettersom begge SideWinder musene koster under 400 flunkende ny. https://prisguiden.no/product.php?productId=79347 https://prisguiden.no/product.php?productId=99983 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Den er vel så å si ubrukt den jeg får også, men begge koster ikke under 400. Det er en god del SideWinder X5 som koster under 400 og som har sneket seg inn i prisguiden til "vanlig" SideWinder, men den billigste "ikke X5" er på MPX til 433 som faktisk virker å være ikke så dumt. Får se hvor mye det er i frakt der og om jeg ikke får overtalt vennen min så får jeg gå for en ny da kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå