Gå til innhold

Ødelagte MP3-filer! Trenger hjelp ASAP!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Creative Zen MP3, (denne)

Jeg bruker FrostWire til å laste ned musikken min, da funker de helt fint. (altså på PCen)

Men, når jeg hører på de på MP3`en er de ødelagt.

De funker helt fint en stund, men når sangen har vært i sånn ca. 1-2 min. så kommer det en *piiip* lyd hvert tredje sekund eller noe!

Dette skjer ikke med hver eneste sang da, bare med noen få. (de som jeg hører mest på :p)

Noen som vet hva feilen kan være? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, er nok der feilen ligger, takk. :)

Men det blir ikke aktuelt å kjøpe. :p

Hei :) Jeg våger å kalle meg proff når det kommer til Creative Zen :)

Kan du fortelle meg nøyaktig hvilken firmware-versjon du har? Du finner det under System > Informasjon.

Lurer du på noe med oppdatering, kan jeg fortelle deg det du måtte lure på. Ved å innstallere internasjonalt firmware får du forresten høyere maksvolum.

En ting du kan gjøre for å være sikker på at filene spiller uten problemer er å konvertere dem. Jeg bruker Free Mp3 Wma Converter. Den er ganske rett på sak, noe som er greit for sånne jobber.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har en Creative Zen MP3, (denne)

Jeg bruker FrostWire til å laste ned musikken min, da funker de helt fint. (altså på PCen)

Men, når jeg hører på de på MP3`en er de ødelagt.

De funker helt fint en stund, men når sangen har vært i sånn ca. 1-2 min. så kommer det en *piiip* lyd hvert tredje sekund eller noe!

Dette skjer ikke med hver eneste sang da, bare med noen få. (de som jeg hører mest på :p)

Noen som vet hva feilen kan være? :ermm:

Du får ikke til å høre på piratkopierte sanger og så har du nerver til å spørre om hjelp her? o.0

Lenke til kommentar

Denne tråden bryter med retningslinjene og blir da stengt.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...