The StigMeister Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Når det gjelder Delta viftene, er disse akkurat samme typen som står i premiumen ifra 2005, som i de nyere xboxene? Jeg antar det. Jeg har ny box, broren min har en av de første. Delta i begge. Men det er ikke alle det er delta i. Noen har Nidec, som visstnok skal være mer stillegående. Disse kan kjøpes på ebay, men da brytes garantien, og man kan bli bannet fra live hvis man skifter? Men er det samme type delta vifte som i de aller første, og de nåværende som har Delta? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og får man tak i Nide vifter som har 4 pin kontakt? De nyere boxene har 3 pin kontakt.. Vet at man får kjøpt en inverter da.. men tenkte å bestille ifra ebay:) Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Når det gjelder Delta viftene, er disse akkurat samme typen som står i premiumen ifra 2005, som i de nyere xboxene? Jeg antar det. Jeg har ny box, broren min har en av de første. Delta i begge. Men det er ikke alle det er delta i. Noen har Nidec, som visstnok skal være mer stillegående. Disse kan kjøpes på ebay, men da brytes garantien, og man kan bli bannet fra live hvis man skifter? Men er det samme type delta vifte som i de aller første, og de nåværende som har Delta? Jeg antar det, siden lyden er identisk. Men det er nok variasjoner allikevel. Min høres ut som den første på videoen, delta. Her er en nidec. vs delta. Man skal ikke ta disse sammenligningstestene 100% men alikevel. Jeg hadde foretrukket nidec lyden! Endret 18. mars 2009 av SaReX Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har bestillt Nidec vifta ifra Ebay Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har bestillt Nidec vifta ifra Ebay Kult, skriv her om når du har fått testa dem vurderer det samme selv. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da var vifta kommet... tok 5 dager ifra jeg bestillte den til jeg fikk den i postkassa Den støyer mindre enn Delta vifta, og den har en lavere,mørkere "dur" enn Deltaen.. Thumb up! Lenke til kommentar
regeli Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Da var vifta kommet... tok 5 dager ifra jeg bestillte den til jeg fikk den i postkassa Den støyer mindre enn Delta vifta, og den har en lavere,mørkere "dur" enn Deltaen.. Thumb up! Måtte du modde strømkontakten for at den skulle passe på hovedkortet? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da var vifta kommet... tok 5 dager ifra jeg bestillte den til jeg fikk den i postkassa Den støyer mindre enn Delta vifta, og den har en lavere,mørkere "dur" enn Deltaen.. Thumb up! Måtte du modde strømkontakten for at den skulle passe på hovedkortet? Ingen modding nei:) Plug and play! Men du må finne ut hvilken kontakt du har før du eventuelt bestiller. Jeg har release konsollen, dvs 4 pins kontakt. De nyere xboxene har 3 pins kontakt.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Er det knotete å åpne boksen og bytte? Bryter man garantien? Endret 23. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
regeli Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Er det knotete å åpne boksen og bytte? Bryter man garantien? Åpne selve Xbox 360 er det letteste av de alle. Kjøpte noe som heter Xecuter Tool hos Modnet.no en gang i tiden som man stikker inn bak konsollen. Garantien blir brutt ja. Men jeg har en metode som gjør at man ikke ødelegger klisteret. Varm åndepust i 10-20 sekunder funker bra Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Noen som vet for sikkert hvor man kan kjøpe en Arcade Jasper box i norge nå? *Tenkte jeg skulle prøve elkjøp på lørenskog i morgen..* Endret 31. mars 2009 av wunderbjarne Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som vet for sikkert hvor man kan kjøpe en Arcade Jasper box i norge nå? *Tenkte jeg skulle prøve elkjøp på lørenskog i morgen..* Trodde alle arcade var jasper jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ikke no mer info om safe Elite Jasper? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan man få servicesenterer til å bytte vifter mot at garantien beholdes? pris? Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var på elkjøp Lørenskog i dag. Var Jasper Arcade der. men var noen Gamle også med 14Volt merket så jeg. Eier av Jasper Arcade og lips. 495kr tilbake Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvor er 14-volt merket? Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvor er 14-volt merket? Inni den vindus flippen på eska...bare å dytte litt på xboxen så ser du Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg mente at jeg vil se hvordan min Xbox har. Har jo en Xbox, så hvor henn ser man det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå