Gå til innhold

Xbox 360 Elite, Jasper versjon i Norge?

regeli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå bestilt en Elite fra MPX.no og en fra Komplett.no. Blir spennendes og se, hehe! Noen kaller det misbruk av angreretten, men ikke jeg. Les at Microsoft kanskje skulle fase ut Elite versjone, tanken gjør at jeg grøsser.

Vi som har lagt inn GTA4 + LATD på HDD og mye annet stasj trenger minst 500GB. Skulle ønske at 360en var slik som på PS3, just plug and play with a new disk. + Xbox skal alltid være sort, den hvite kremfargen ser ikke ut i en Hifi hylle der alt ellers er sort.

Kommer tilbake med status på min bestilling om hva jeg får.

Endret av regeli
Lenke til kommentar

Har endelig fått fatt i Elite Jasper!

Xbox 360 Elite

2008-11-21

LOT 0907

TEAM: FVRY

Lite-On DVD-ROM

FVRY er vist fabrikken i Tyskland tror jeg. Den andre som var Falcon var ADOU.

Noen som vet forskjellen på FDOU og FVRY

Lenke til kommentar

Xbox 360 Elite

2008-11-21

LOT 0907

Lite-On DVD-ROM

Hvilken av leverandørene var det du fikk en Jasper fra?

Lenke til kommentar

Xbox 360 Elite

2008-11-21

LOT 0907

Lite-On DVD-ROM

Hvilken av leverandørene var det du fikk en Jasper fra?

MPX. Den er ikke så rolig som min tidligere Falcon var. Denne versjonen har Delta sin vifte. De som har Nidec eller Sunon er roligere vist. Men gjør ikke noe for min del.

Video:

Lenke til kommentar

De Delta DC brushless viftene var da ekstremt støyende! Her snakker man mekanisk støy.

Er det helt umulig å få tak i et godt 360 produkt? *oppgitt*. Er det noen som har sett en Elite Jasper med Nidec eller Sunnon vifter og et stillegående godt DVD drev?

Ellers, hvilke butikker er det som har den røde Resident Evil 5 Elite bundelen som sies å være Jasper, hva slags vifter og drev har den?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
De Delta DC brushless viftene var da ekstremt støyende! Her snakker man mekanisk støy.

Er det helt umulig å få tak i et godt 360 produkt? *oppgitt*. Er det noen som har sett en Elite Jasper med Nidec eller Sunnon vifter og et stillegående godt DVD drev?

Ellers, hvilke butikker er det som har den røde Resident Evil 5 Elite bundelen som sies å være Jasper, hva slags vifter og drev har den?

Min røde jasper, høres identisk ut som min forrige premium fra 2006. Den har tilåmed en svak "hummrene" lyd som min forrige xbox ikke hadde... Kanskje jeg har vært uheldig?

Et pluss er at dvd-drevet er betydelig støysvakere.

Lenke til kommentar

Folkens, viss man skal få tak i Xbox 360 med Nidec vifte, så må man lete veldig godt. Ser man på 360 drive list, så er det kun et fåtall som har Nidec, mens resten er Delta.

En kompis av meg har Elite Falcon, den har og Delta vifte, men plages ikke under spilling. Litt lyd er det når man er i Dashboardet. Husket at vi hadde Xenon 360 førrste gang og når vi fikk Falcon, så var det dag og natt med støy, hehe!

Men 360en kan støyer jo mye mer en PS3en som er og 65nm CPU/GPU. Den er den mest stillegående jeg har hørt. Under spilling, så tenker den ikke en gang på og fyre opp viftene.

Så viss noen får tak i Elite Jasper med Nidec vifte, så si fra.

Man kan se bak på 360en, er det en hvit lapp med trekant på, så er det Delta. Er den kun sort, så er det Nidec.

Lenke til kommentar

Når jeg spiller GTA: LATD, så er lyden uansett høy på anlegget så støyen hører jeg ikke. De som har Nidec vifter bør hete "Limited Edition" og ikke alt det andre!

Men, det er en grunn for at de bruker Dela sine. Enten pga. de er billigst og MS gir en lang F. Eller så er utblåsningsmengden på Delta sine vifter bedre en Nidec sine. Den sistnevnte tror jeg er mest sannsynlig. Kunne ikke finne noe CFm måling i farten av de to viftene.

Vær glad uansett, du har fått deg en Jasper versjon!

PS: Siba i Stavanger har kun Falcon inne. Samme har Expert Bonus i samme gate.

Har bestilt et lass fra MPX nå for og se om de har kun Jasper inne :p

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som synes det er en god løsning å måtte skru opp volumet på spillingen. Merkelig at noen bruker det som et argument i det hele tatt.

Hvorfor driver dere med disse bestillingene når dere ikke skal ha dem, bare tull. Det eneste som skjer er at en annen kar får en åpna sak som har vært frem og tilbake i posten samt at nettbutikken får masse ekstra jobb med dette tullet.

Lenke til kommentar
Når det gjelder Delta viftene, er disse akkurat samme typen som står i premiumen ifra 2005, som i de nyere xboxene?

Jeg antar det. Jeg har ny box, broren min har en av de første. Delta i begge. Men det er ikke alle det er delta i. Noen har Nidec, som visstnok skal være mer stillegående. Disse kan kjøpes på ebay, men da brytes garantien, og man kan bli bannet fra live hvis man skifter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...