karljohan92 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei! Jeg er altså under 18 år og i sommer tenker jeg og noen venner og ta turen til oslo en weekende. Mend et jeg lurer på da, er det noen som vet om man kan være på hotell når man er under 18? Får tillatelse av mine foresatte om det er det som skal til... Noen som vet? Takk for svar" Lenke til kommentar
karljohan92 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 hallo? Føler meg ensom her Lenke til kommentar
thekiwi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 det er ikke noe problem så lenge det er noen andre som betaler for rommet, som f.eks om en av vennene dine (over18år) betaler for rommet og du betaler igjen han så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg og noen venniner var på jentetur i høst. Vi er da 17 og det alt gikk helt greit ,vi booket rommet og betalte selv. men det kan jo alltids variere fra hotell til hotell Lenke til kommentar
thekiwi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 trur de ser veldig ann, er veldig opp og ned. jeg og en venn orka ikke og dra hjem sent på kvelden vi var i oslo og skulle 10 mill med tog, og vi ble nektet vi var da 16 og 17 år Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 De må vel ha et kredittkort-avtrykk, men fikser du det går det vel i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå