Ciryon Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg sikler litt på ny mobil og kunne tenke meg å kjøpe en mobil med touch og tastatur - spørsmålet er om jeg kan kjøpe en SE Xperia nå uten å angre når N97 kommer ut. Har en N82 som er egentlig er ganske fornøyd men jeg trenger å være mer tilgjengelig på e-post i jobben jeg har og føler at den ikke duger så bra på det området. Det jeg liker med N82 er de gode bilde og video opptakene - bruker de funksjonene ganske ofte og det ser ut som det blir videreført i N97. Det er fortsatt noen mnd. til N97 kommer ut men er det noen som har samme dilemma? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 du burde kjøpe den som du har lyst på og som er best for deg(altså gjennom pris dine behov OSV) lykke til og måtte den beste mobilen vinne! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sitter i samme dilemmaet. Men Xperia har jo WM og ikke S60. S60 er jo også kjent for å være treigt. (Ikke at WM ikke er det) N97 har jo faktisk 32GB internminne, og 5MP kamera. Lenke til kommentar
Ciryon Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er ikke veldig kjent med WM men har ikke hørt så veldig mange gode ord. Nå sies det jo at neste versjon vil bli betydelig bedre, men når det kommer ut er det sikkert på tide med ny mobil igjen. Hvordan er det å synce WM mot Mac og omvendt? Nokia er i hvertfall veldig Apple fiendlig Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 digger avetaret ditt ståle;) sorry for offtopic men måtte si det Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg er ikke veldig kjent med WM men har ikke hørt så veldig mange gode ord. Nå sies det jo at neste versjon vil bli betydelig bedre, men når det kommer ut er det sikkert på tide med ny mobil igjen. Hvordan er det å synce WM mot Mac og omvendt? Nokia er i hvertfall veldig Apple fiendlig Windows Mobile er ikke så ille som mange skal ha det til, bare man klarer å se mulighetene. De fleste som klager har overhodet ikke bruk for en smarttelefon, og klager over at programmer må avsluttes og at det er for avansert. Det skal ikke være noe problem å synkronisere mot Mac. The Missing Sync er vel en god erstatter for Active Sync. Lenke til kommentar
GTB Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er også i samme båt som deg, men vurderer først og fremst HTC Touch HD opp mot N97. Har igrunn kommet frem til at å vente på nye mobiler er håpløst; når N97 kommer ut er kanskje noe som frister ENDA mer rett rundt hjørnet. Har ikke hatt en mobil med WM enda, men har hatt en rekke S60 mobiler. Inntrykket mitt av S60 er at det er enkelt og effektivt i bruk, men har et nokså kjedelig brukergrensesnitt. Ser for meg at WM er langt mer fleksibelt enn S60. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 xperia er den beste windows telefonen ute nå, treg men mye kjekt og mye til å rive av seg håret av Jeg gleder meg til N97,håper bare jeg slipper den stygge hvit fargen Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 xperia er den beste windows telefonen ute nå, treg men mye kjekt og mye til å rive av seg håret av Fordi du har en selv og hater HTC? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har hatt Xperia ja , og ja.....ingen htc telefoner jeg har hatt har gitt meg noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå